joi, 4 martie 2010

mare e gradina ta Doamne !!!!

Imi face mare placere cand vad ca cineva imi comenteaza posturile, ador cand se gaseste cate un unu/a cu aeere de "inteligent/a" care se apuca sasi dea cu parerea, nu de alta dar ma distrez de minune dandu-i peste nas cu toate ca uneori ma apuca plansu cand vad cat de mare e prostia omeneasca, ca in cazul celui de mai jos care sa gandit sa comenteze intr-un mod rautocios la postul "Mai am si zile plictisitoare".

"Anonim spunea...( nu si-a pus un nume ca voia sa para mai misterios)

/:) buna gluma. adevarul e ca nu oricine isi permite sa isi cumpere ceva de firma, jignesti anumite firme:)) dar iti bagi degetul in gat ca nu iti permiti sa ai si tu nu?:))"

Ai mare dreptate nu oricine isi permite sa isi cumpere ceva de firma asta pentru ca toate "firmele mari" baga un pret la un produs de iti pica ochii, si sincer nici nu sunt calitateive ( o colega a dat o caruta de bani pe o pereche de jeans de la o firma cu foarte mari pretentii si in 2 luni sau si rupt ) si da ii jignesc pt pentru ca sunt niste nenorociti care vand CARPE la niste preturi exagerate.
Ma de permis imi permit foarte multe, dar am fost atat de pasionat de designul vestimentar incat am ajuns sami fac singur hainele si sunt destul de reusite, ba chiar imi vin mult mai bine decat cele cumparate deci nu imi "bag degetul in gat" cat despre tine continua sa cheltui salariu lu tactu pe carpe inutile sa vedem unde o sa ajungi ( iti zic eu ca nu prea departe,no sa te plateasca nimeni sau macar sa te felicte pentru ca porti haine de firma) ma rog mi-a facut placere sa iti raspund la comentariul tau, iar pentru restu care imi cititi posturile si va abtineti sa comentati va rog NO MAI FACETI !! Nu va mai abtineti sa va exprimati parerea, pentru ca e parerea voastra si repet NU VA MAI ABTINETI SA VA EXPRIMATI voi sunteti cei care conteaza si cei care vor incerca sa schimbe ceva in lumea asta de cacat!
Va multumesc si va salut!

2 comentarii:

  1. iti faci singur hainele a?:-?
    am nevoie de un hanorac:))
    stii ca te iubesc
    :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine ca iti faci singur hainele si pentru ca esti original, dar poate ca multa lume chiar tine la o firma si chiar nu e frumos sa vorbesti asa doar pentru ca niste fake'uri au scos pe piata niste copii inutile oribile si fara valoare si le poarta toti cocalarii, daca tot ai ochiul format in desing atunci ar trebui sa iti dai si tu seama de calitatea hainelor de firma.!
    ps: ms ca mi-ai raspus la comentariu:))

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!