marți, 16 martie 2010

Gen am revenit !!

Ok, stiu ca nam mai scris de mult dar ca orice alt "geniu scriitor" mai sunt si eu in pana de idei, dupa cum bine stiti in ultima vreme Guess Who este foarte comercializat cea ce ma bucura (sunt fan Guess Who) chiar imi plac si fac o treaba foarte buna, insa din cate am observat multi pustani au inceput sa folosesca "prosteste" cuvinte din melodiile lor, cum ar fi cuvantul "gen". Nu cred ca Guess Who a vrut sa inventeze cuvinte noi ba dimpotriva cred ca au vrut sa ne faca sa ne dam seama de greseala folosirii acestui cuvant, toti pustanii il folosesc ideosebi cand vor sa ascocieze "un ceva" cu "un altul" (chestia aia e gen marfa) nu vreau sa par un deontolog cu nasu pe sus dar a inceput sa ma obsedeze acest grup de litere, curand vom ajunge sa-l folosim ca semn de punctuatie (deja inceput sa ma molipseasca si pe mine), in fine cam atat deocamdata promit sa revin cu ceva mult mai interesant.
Va multumesc si va salut!!

5 comentarii:

  1. "gen" eugen... dak ma intelegi... :)) eu gen eugen... gen eu... :))))=)))) ai dreptate :P gen ai ziso bn :))

    RăspundețiȘtergere
  2. "gen" te stresez:))) tot asa:X

    RăspundețiȘtergere
  3. da mai nou dupa melodia aia cu gen eugen toti si-au luat vorba " stii vreau sa merg acolo gen " ma nene gen cee ?? tre sa urmeze ceva dupa gen , asa ca gen ceee , tot timpu cand aud astept continuarea si nimic , urata vorba ..

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!