duminică, 28 martie 2010

Tarani, halci de carne si manarii !!

Desi nu aveam nici un chef de scoala m-am gandit sa trec si eu peacolo mai ales ca toata saptamana am fost numai la ultimele ore, ajuns acolo mi-am lipit curu de un scaun si am ascultat muzica, aveam de gand sa raman si la celelalte ore insa cand am ajuns in clasa, spre uimirea mea, profa de desen ma rugat sa plec, asa ca mi-am luat lucrurile si impreuna cu Sonic am plecat se plaza la un biliard. Pe drum am inceput sa facem caterinca de toate fazele haioase pe care le-am patit, ajungem noi acolo si eu de fiecare data am obsesia sa imping ceva mai tare in usile alea rotative (am impresia ca ma voi bloca in ele) si un "dala" de la BGS imi zice "baa daca mai impingi in usea aia te pun sa o repari, (de parca am stricato) desteptule!" m-am uitat ciudat la el si i-am zis "da ma bine cand sa strica sa ma chemi pe mine ca o repar eu ", urcam noi scarile si dintr-o data ne taie o foame asa ca mergem la Springtime sa ne golim portofelele pe "meniul sracului" (un hamburger un suc si o portie de cartofi prajiti). In timp ce mancam ne chinuiam sa analizam lumea si n-am putut sa nu observ 2 halci de carne umflate cu oxigen si multa sala cu burtile cat casa poporului, asa ca am inceput sa ii ironizez, adica sa fac misto de ei (evident mai pe ascuns, nu ca imi era frica ca o sa imi mananc bataie dar chiar nu aveam pantalonii potriviti pentru fuga) ma uitam la Sonic si dintr-o data observ ca unu din malacii aia era la 2 pasi si se uita la mine, ma uit la el si dupaia la un paznic de la BGS moment in care "halca de carne" imi zice (ce ma faci comparatie?) si ii zic " mda ma gandeam asa, ce ar putea sa faca asta intr-o actiune" spre uimirea mea a zis o vorba de om aproximativ inteligent "da ma dar ce e aici sus conteaza degeaba esti asa (adica mare) daca nai ceva aici ala poate sa iti dea 2 in cap dar nu stie sa vorbeasca"(chiar nu imi imaginez de unde dracu a scoso pasta). Am terminat de mancat si am luato usurel spre biliard, luam noi o masa si incingem cateva jocuri, dupa cateva bile bagate (mai mult din noroc) ne-am hotarat sa o intindem dar cand sa mergem la casa sa platim masa surpriza o ora costa 23 de lei si nu 10 cum credeam noi si iata raspunsul pe care ni-l da caserita "pai da ca e pret de weekend" (pe dracu era vineri de unde weekend, eu in ziua aia am fost la scoala) ma uit la Sonic care tocmai venea cu lucrurile mele si ii zic "mai ai ma bani" Sonic fece niste ochi cat cepele si intreba de ce, caserita scutidu-ma de efortu de ai mai explica dragului meu coleg ii zice "pai e 23 ca e pret de weekend" Sonic beleste ochii si mai mult si incepe replica pe un ton subtire si destul de ridicat "CACAT!!" moment in care atat eu cat si caseritele incepusem sa radem. Pana la urma platim noi masa si ne indreptam spre casa in timp ce ironizam toate fazele amuzante petrecute in ziua aia.
Cam atat deocamdata va salut si va respect!

P.s. Scuze ca am postat acest articol mai tarziu decat trebuia !
P.s.2 Scuze si pentru greselile gramaticale, sunt cam obosit !

3 comentarii:

  1. gresesti mult , asa cum gresim toti
    altceva mai bun nu avem de facut decat sa ii judecam pe alti ? sa judeci e un pacat , din cate stiam eu un sfant a devenit sfant pentru ca nu a judecat niciodata , oare noi am putea sa stam in tramvai sau autobuz si sa nu spunem " ia uitel pala gras " sau " ia uiteo paia ce aiurea e " sau " uitel si pe cocalaru asta " , asta pentru ca suntem prea slabi , tre sa invatam sa nu mai ne uitam in traista altuia !
    si da la biliard si mie mi s-a intamplat la fel a trebuit sa platesc mai mult si casieru vroia si sa isi tina spaga 12 mii parca , adica una e cand iti pune pe masa si asteapta sa vada daca iei sau nu , si alta e cand iti da banii si isi opreste el 12 mii de lei si eu frumos " datimi si restu " imi da 10 mii si eu " si aia 2 mii " si ia scos cu atata scarba , in timp ce eu ii luam cu atata pofta . Ce sa zic traim intro lume ciudata si neinteleasa vorba mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare cat e de "cult" mosulica asta? Dupa ce incearca sa para cult vorbind franceza, limba nobililor, o da pe romaneste in cel mai urat mod posibil injurand ca la usa cortului. Daca asemenea reactii primesti de la un mosulica, care in opinia mea e un snob, ce astepari sa mai ai de la adolescentii din ziua de azi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze, am postat gresit. Comentariul era pt filmuletul cu mosulica :D. Scuzele mele, eroare de tehnologie :))

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!