marți, 2 martie 2010

De-ale mele

Dupa cum bine stiti, ieri a fost 1 Martie, ziua in care toti baietii si-au golit buzunarele pentru a cumpara cele mai kichioase martisoare, doar doar de or primi si ei o mica partida de sex, ca de "femeia ca sa o futi trebuie sa o convingi baa" vorba lui Teo de la Deko "daia avem Lamborghini". Eu sunt de parere ca daca vrei sai faci cuiva drag un cadou, il faci pentru ca asa vrei tu nu doar pentru ca e sarbatoare. In fine .. azi m-am urcat in autobuz pentru a ma deplasa la scoala, mi-am cautat un coltisor unde sa stau rezemat de el, la urmatoarea statie urca in autobuz un grup de 4 pustani (nu mai mari de 13 ani) 2 dintre ei se aseaza pe scaun iar celalti 2 isi sprijina lenea pe aparatul de validat carduri, 3 dintre ei aveau in mana cate o punga de cipsuri,si evident toti 3 mancau cu gura deschisa fara ca nici macar sal intrebe pe al 4 lea "ba vrei ma si tu?" acesta uitandu-se la ei cu bale la gura, in secunda urmatoare al 4-lea isi scoate o cutiuta in care avea un sandwici impachetat, desi miroasea a parizer acesta musca cu pofta si incepe a mesteca, imdiat celalti au inceput sa rada si sa faca misto de el folosind chiar si clasica replica "ce ba tia facut mata sandwici saracule! ce tia pus in el cacat cu sobolan" acesta neavand ce sa le zica se inroseste tot la fata isi ia sandwici-ul il impacheteaza si il pune inapoi in cutiuta. Ma uit la el si ii zic "ba da tu chiar esti prost! doar pentru ca rad astia de tine asta nu inseamna ca sunt mai destepti ca tine, ce mananca ei e un cacat! porcariile alea sunt tinute in niste containere in care circula sobolanii ca pe trecerea de pietoni, asa ca mu mai fi prost si pune mana si mananca! nimeni nu are dreptu sati zica ce sa mananci si cum sa mananci" acesta imi zambeste isi despacheteaza din nou sandwici-ul si mananca, intre timp ceilalti se uitau cu scarba la cipsurile care le-au ingurgitat ca nehalitii. Cobor din masina ma duc la magazin imi iau o sticla de Pepsi si imi continui dumul spre scoala intrebandu-ma "oare daca mananci un sandwici facut de tine acasa esti mai fraier decat daca te duci la magazin sati cumperi ceva?" nam gasit raspunsu dar sincer as prefera sa fiu un fraier satul decat un fudul flamand.
Cam atat deocamdata! Va salut !

3 comentarii:

  1. depinde ce vrei... dak vrei sa mananci sanatos , atunci nu cred k esti fraier ca itzi faci un sandwici acasa, macar asa sti ce bagi in stomac, in schimb dak vrei sa fi un fudul care-si da banii pe cipsuri prajite in ulei vechi de cinci mii de ani ji pline de euri, doar pt k vezi doamne astea sunt ultimele soiuri de cipsuri care au aparut, deci hai sa fim in trend...... dupa parerea mea trebuie sa fii cat mai conjtient de ce bagi in gura ... tea-m pupat

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e lene sa citesc, promit ca o fac cu prima ocazie. Sunt Didi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. amuzant postu':))
    desi mi-ar placea sa scrii mai des.
    pana acum imi plac posturile tale si te pun in blogroll:))

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!