luni, 6 decembrie 2010

Eu inebunesc si altii vor ca eu sa fiu mai bun !

Inebunesc la propriu, de ceva vreme n-am mai iesit la o bere sau pe undeva pe afara.La o adica n-am mai iesit din casa si deja simt cu peretii astia nenorociti incep sa se darame peste mine lasadu-ma fara aer.
Azi am mai respirat si eu putin, datorita faptului ca mi-am tarat corpul lenes la scoala si am apucat sa fac si eu putina miscare.
Avand in vedere ca a venit iarna, vin si sarbatorile care incep sa iti intre in casa precum un musafir neinvitat care nici macar nu se descalta la usa. Eu, cum nu cred in religie nu cred nici in sarbatori (macar daca fac o treaba, sa o fac calumea) pentru ca in fiecare an aud acelas slogan din reclamele alea proaste cu Cocacola (imi cer scuze pentru cacofonie), "E momentul sa fim mai buni".Stau si ma intreb... Ba dar tu chiar esti prost?! Adica tu numai de sarbatori trebuie sa fi mai bun? restul anului ce are ma ? nu are destui porci si animale taiate, transate si preparate? Pe mine ma apuca durerile de cap incercand sa aflu cum sa imi traiesc viata mai bine si altii imi spun "E momentul sa fi mai bun" .Ei bine DU-TE DRACU'! incearca sa fi mai bun tot anul, nu numai de sarbatori IMBECILULE!
Adica cat de ipocrit si de cretin poti fi? iti suni cunostintele pe care evident nu le cunosti, ba chiar uneori ii injuri pe la spate si le urezi "sarbatori fericite"? de ce? Ei bine daca asta intelegi tu prin a fi mai bun tine-o tot asa prietene, o sa ajungi cel mai bun!

Va salut si va respect!

8 comentarii:

  1. "DU-TE DRACU"-parca ziceai ca nu crezi in religie?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai chiar nu cred "Eu, cum nu cred in religie nu cred nici in sarbatori" ti se pare ca ma contrazic ?

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce folosesti cuvinte din "biblie" ca sa zic asa?nu crezi in religie nu folosesti nici cuvinte "divine" :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca e nimic divin in ce am scris eu, poate sub alta forma da dar nu intr-un context religios. Tu cum crezi ca am ajuns eu sa nu cred in religie? ai impresia ca stateam pe wc si am zis dintr-o data "gata nu mai cred in releigie"? Da am citit foarte putin din Biblie as fi chiar ipocrit sa spun ca nu am facuto dar mi se pare o prostie ca un om sa zica ca nu crede in religia sa si el sa nu aiba macar minumiul de cunostinte despre acea religie.

    RăspundețiȘtergere
  5. ma redeeram ca ai spus "dracu". pula mea, macar spuneai altceva,de ce dracu si nu "caine" sau alt cuvant? de unde ti-a venit tie sa zici dracu?
    nu crezi in religie atunci cuvintele:dracu Dumnezeu,inger,si asa mai departe nu ar trebui sa-ti apara in vocabular

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahaa si tie cum ti-ar suna sa zic "du-te cainelui"!? Intr-o oarecare masura ai dreptate ... dar "Dracu" e un fel de baiat bun la toate el poate sa reprezinte o situatie, un loc, o prsoana, o actiune si nu prea ai cum sa te prefaci ca nu exista pentru ca el face parte din limba romana.

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!