sâmbătă, 25 decembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun.

Draga Mos Craciun,

Desi nu cred in tine iti scriu aceasta scrisoare ca poate te simti putin si iti misti curul ala gras si te apuci sa faci si tu niste fapte bune.
Vreau:

-ca toti acei copii care sufera de leucemie, cancer, malformatii... si viata lor depinde de o suma de bani exagerata, sa fie sanatosi si sa se bucure de o viata umana!
-ca toti acei oameni care mor de foame sa aiba ce pune pe masa nu doar de sarbatori ci si in fiecare zi!
-sa faci sa dispara ura, invidia, prostia...
-sa iei fiecare banca, exchange, datorie si toti banii din aceasta lume si sa ii arzi pana nici cenusa nu va mai ramane din ele!
-ca mama si tatal meu sa fie fericiti si sanatosi!
-ca fratele meu si familia lui sa nu mai fie nevoiti sa munceasca!
-sa imi repari adidasii!
-sa aduni toti tiganii sa sa ii duci pe o insula astfel incat sa nu mai aud niciodata de ei!
-sa distrugi fiecare religie/secta, iar oamenii sa creada doar in logica si moralitate!
-toti prietenii mei sa fie realizati si fericiti.
-sa iei acei marlani care abuzeaza de bani si putere sa ii arunci intr-o prapastie adanca.
-iar mie, da-mi rabdare ca de restul ma ocup eu.

Ce zici, poti sa faci asta? Sau doar imi dai o acadea si o iluzie prosteasca?

Te salut! Al tau ala pe care l-ai dezamagit de prea multe ori.

9 comentarii:

  1. mai degraba te multzumesti cu o acadea.... doar stii si tu ca unele lucruri sunt imposibile deocmndata.... mai avem mult de evoluat si ne trebuie multa educatie pana sa ajungem sA iti indeplinim dorintele din scrisoarea catre mos craciun :* craciun fericit :*:* >;D<

    RăspundețiȘtergere
  2. si app tine-o tot asa!!! cu ajutorul oamenilor ca tine se pot intampla toate acele lucruri :X ;*

    RăspundețiȘtergere
  3. bun. deal. ti le indeplinesc eu pe toate, there's no need for Santa. o sa fii mai fericit, mai sanatos cu rabdarea? mi e greu sa cred ca pentru tine nu ti doresti nimic, decat rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am nevoie sa fiu fericit si sanatos ... de asta ma pot ocupa si singur. Cer rabdare pentru ca sigur voi avea nevoie si pe langa asta mai era si o zicala "cu rabdarea intreci si marea"

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca e s-o dam in zicale, mai era una “Sa iti doresti sa fi sanatos este o parte din sanatate” deci practic tu esti putin bolnav acum. Hai ca fericirea ti o mai faci cum ti o mai faci, da lasa-ma sa cred ca tu n ai fost niciodata in spital.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar n-am zis niciodata ca sunt sanatos iar daca tu vrei sa crezi ca eu n-am fost niciodata intr-un spital sau internat intr-un spital (daca la asta ai vrut sa te referi) e problema ta pe mine chiar nu ma deranjaza.
    Am mai spus si o repet, imi doresc rabdare pentru ca sunt absolut sigur ca voi avea nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  7. toata rabdarea din lume la tine sa se duca atunci, fericirea & sanatatea la noi restu.te am pupat

    RăspundețiȘtergere
  8. gata? numai iti doresti marirea aia de penis?

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!