joi, 9 decembrie 2010

Pe ce melodii as face sex.

Recent am primit o intrebare foarte buna ce mi-a dat putin de gandit, intrebarea e "pe ce melodii ai face sex?".
Am stat si mi-am stors creierii incercand sa gasesc raspunsul potrivit, ei bine nu pot face sex pe o singura melodie, dureaza prea putin :)) (da stiu tocmai am folosit un emoticon, nu m-am putut abtine),asa ca m-am apucat sa imi fac un mic playlist cu melodiile pe care as vrea sa le aud cand fac sex.

Pentru inceput ..



urmata de ...



continuand cu ...



succedata de ...



prelungind cu ...



urmand cu ...



si finalizand cu ...



si cam asta ar fi ...stiu ca unele melodii suna putin ciudat dar hey pula mea asculta muzica! Voi pe ce melodii ati face sex?

Va salut si va respect !

8 comentarii:

  1. Am si eu unele! aproximativ cam lafel cu cele care le ai pus tu. Noi avem melodia noastra;;) mad people:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea scrie lucruri mult mai interesante si mai complexe decat "povestioarele" asta mult prea simplute. Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  3. ehh uite ca azi stau cam prost cu inspiratia asa ca m-am gandit sa scriu o povestioara

    RăspundețiȘtergere
  4. ehh uite mai bine fugi si prinde putina 'inspiratie' si pe la scoala paduche ca or sa te manance cainii de viu pe strada!

    RăspundețiȘtergere
  5. merge si Melanie Fiona-Give it to me right:D

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=tluc_Q06n2w

    RăspundețiȘtergere
  7. la ce va sta gandul CACAMAS IN CAPU VOSTRU ! :))

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!