luni, 29 noiembrie 2010

Inca o zi nasoala !

Azi mi-am propus sa imi tarai fundul pana la scoala si sa mai stau si eu la ore (mare greseala). Pe la 14:00 plecat de acasa si m-am indreptat spre Piata Rahova de unde urma sa iau masina 139 sa ma duc la scoala. Am ajuns in statie, m-am urcat in prima masina care a venit, era o aglomeratie de nu puteai sa te scarpini in cur ca te scarpina alcineva, am coborat la Drumu Sarii si m-am urcat in alta masina, m-am asezat pe un scaun si am atipit dupa vreo ora. Ma trezesc pe la Universitate, cobor si o iau pe jos spre scoala.
Ajuns la scoala sunt intampinat de cei 3 paznici la poarta (ca unul nu face fata, doi se plictisesc si trei e mai multa caterinca ), acestia ma intreba daca am carnet sau insigna (habar nu aveam ca ne-au facut insigne) ca altfel nu intru, pana la urma am reusit sa intru m-am dus in clasa si m-am asezat intr-o banca.
Cat timp am stat la ore toti profesorii se uitau pe ascuns la mine, parca jucam baba oarba. Mi-am luat notite si am plecat acasa.
Ajuns din nou la Drumul Sarii, in calea mea ies 3 betivi dintr-o crasma mergand acestia in fata mea, vad un copil care tine in mana o bagnota de 5 lei si in secunda urmatoare toti s-au oprit pret de 10 secunde sa se holbeze la bietul copil, erau precum niste hiene infometate sau mai bine zis insetate de spirt tras prin paine.
Am sosit acasa mi-am trantit corpul in pat si am adormit cu geamul deschis, cred ca m-a tras curentul, ma doare capul.
Voi ce a-ti facut ?

Va salut si va respect!

5 comentarii:

Zi si tu ceva!