vineri, 26 noiembrie 2010

Vreau sa imi fac o prietena si nu gasesc !

Stiu ca pare o gluma, dar nu, chiar vreau sa imi fac o prietena, de ce? pai pentru ca m-am plictisit, stiu ca a fi singur e super tare dar deja a inceput sa intre monotonia aia plictisitoare in mine si practic nu o mai suport...Mi-e forte greu sa imi gasesc una pentru ca am anumite standarde, nu vreau o fata frumoasa pentru ca imi doresc o relatie nu sex, nu vreau o manelista, nu vreau o prosta, nu vreau o incuiata, nu vreau o cocalara, nu vreau o pitipoanca, nu vreau o inculta, vreau o fata care sa imi placa. Stiu ca am sa ma lupt cu morile de vant dar asta e imi asum riscul chiar daca am sa regret sau nu decizia asta.
Stiu ca pana acum am zis "eh daca e sa vina, sa vina!" dar acum chiar sunt hotarat. Vreau o relatie!
Deci vre-un sfat ceva ?

Va salut si va respect!

P.s. daca am scris ca vreau o relatie asta nu inseamna ca vreau sa fiu bombardat cu tot felu de mesaje de la diferite persoane.. nu sunt adeptul relatiilor pe internet

22 de comentarii:

  1. prima data credeam ca faci misto :)). cauta ryule si cand gasesti sa nu pui prea mult suflet. nu se merita, zic eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate fetele sa apeleze la el :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant post.
    Cred ca la un moment dat cu totii ajungem in "impas" si incepem sa ne dorim altceva decat ce aveam pana in prezent. right ?
    Congrats, great perspective.

    RăspundețiȘtergere
  4. ha ce prostie ai spus :)) nu vreua sa-mi gasesc o prietena pe net ... pai atunci de ce ai mai postat toata treaba asta ? nu vezi k iti dai singur cu pumnii in cap plus de asta ... vrei sa pari baiatul perfect ... sa vada fetele cine esti u .. asta de ce ? pentru ca nu poti sa-ti gasesti o prietena ... aa si era sa uit .. imi place ca esti modest " nu vreau sa fiu bombardat cu 1000 de mesaje " etc. . cv gen n-am stat sa dau copy paste ... urat asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe blogul meu scriu ce vreau eu. Nu sunt baiatul perfect, nici nu cred ca exista si daca ar exista sigur ar fi cel mai nefericit baiat. Decat sa scri aberatia si critica asta total agramata nu mai bine faceai o fapta buna si imi dadeai un sfat prietenesc? (deh Romania e plina de tarani basinosi)

    RăspundețiȘtergere
  6. zozo zice...burlacia e sanatoasa...love hurts plus k nu mai ai pofta de mancare din cauza ei..si mancarea e grozava..so o sa ma rog sa nu iti gasesti nici o prietena ryule ..asa :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. iti dau voie sa ai aventuri si relatii de scurta durata..astea se poarta acum ..esti tanar!!! si eu te iubesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Perversu de pe Targu Ocna18 decembrie 2010 la 16:37

    in acceasi situatie sunt si eu ca si Ryu .Am 18 ani cam 1,80 inaltime , 75 de kg , am avut 3 relatii pana acum ,dar de 1 an de zile pur si simplu n-a fost sa fie ..chiar imi doresc o relatie cu o fata ,dar nush....cum sa fac . inainte eseam mult prin cluburi , pe afara , parcuri etc. de cam 1 an stau numai inchis in casa la pc , si mi-am pierdut increderea in mine .As vrea sa schimb situatia ca nu mai suport .

    RăspundețiȘtergere
  9. Pune o melodie daia de jale de-a lu Sanducu Ciorbica si iti trece:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Gaseste o fata care iti face cu ochiul... punetiva pe o banca.. povestiti despre voi... spunei ca o placi... apoi discuti despre viata ta (sa nu spui nimic intim doar in cazul in care te intreaba) o intrebi si despre viata ei... si ii ceri nr de telefon... Dupa 2 zile suno si invito la un suc sau cafea etc. si o intrebi daca si ei ii place de tine... (da=succes , nu=oh crap) apoi la sfarsit o duci acasa sau la taxiu sau autobuz.. si la plecare o pupi pe obraz... iar de aici te descurci tu ca e usor... dar vei avea si de suferit pe parcursul relatiei... si asa am ajuns sadic... o perioada... perioada in care simteam ca mor fara ea.. si sufeream ca un caine... apoi am ajuns emo.... dar hey.. o fata te poate schimba... succes

    RăspundețiȘtergere
  11. SUNTETI NISTE FRAIERI CARE CREDETI IN TAMPENII...BAI PROSTILOR LASATI ROMANTISMUL CA NU MAI VREA NIMENI FUMURI..FACETI SEX CU ELE DE CATE ORI PRINDETI OKAZIA PTR CA ASA LE PLACE ...NU MAI SUNTEM IN EPOCA DE AUR CU FLORI SI CACATURI..FETELE ACUM LA 13 ANI SUNT PROFESIONISTE IN PAT

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!