duminică, 7 noiembrie 2010

Saptamana de calvar .

Dupa cum ati vazut in articolul anterior am avut parte de o saptamana de-a dreptul orbila, mi s-au intamplat o groaza de faze de-a dreptul penibile si socante dar amestecate cu umorul meu sec au rezultate niste situatii cu adevarat comice...

Toata saptamana nu am fost la scoala chiar nu am avut chef, unii dintre colegi trageau de mine sa vin la scoala, intr-o zi m-am hotarat sa ma duc. M-am trezit devreme am facut dus si l-am sunat pe amicul Sonic sa il intreb ce a facut la scoala insa el mi-a amintit ca in ziua respectiva a fost balul bobocilor si nici un profesor nu a fost prezent la ore (cacat, tocmai cand vroiam si eu sa ma duc la scoala)

In alta zi am iesit cu George (un bun prieten) pe afara sa mai vorbim si sa ne mai plimbam..si cum mergeam noi teleleu, ajungem si pe la ghetouri unde dam de niste pui de tigani (da stiu.. la Auschwitz cu ei!) unul din ei avea o masa de calcat rufe pe care o punea pe scari se punea cu burta pe ea si aluneca pe trepte, partea comica e ca acesta se tinea cu mainile de marginile mesei si se lovea de fiecare data cum prindea o treapta si mai mentionez ca atunci cand se terminau treptele mai dadea si cu fata de beton, era de-a dreptul hilar!

Acum vreo 3 zile ma plibam prin renumita Rahova care de obicei e un loc ce colcaie de tigani, ei bine in ziua aia nu a mai fost asa peste tot vedeam numai oameni albi care se salutau, copii ce se jucau sotronul si bakugan, elevi ce se duceau spre scoala si nici urma de vreun tigan/tiganca, manelist/manelista, cocalar/cocalara... aveam impresia ca visez insa cand am ajuns la Piata Rahova visul meu a fost spulberat... o ceata de tigani se injurau ca la usa cortului si isi dadeau ca prostii cu cartofi in cap (da chiar aruncau cu cartofi!) pe motiv ca unul din cei care incepuse cearta se oftica pe faptul ca altul din aia a cumparat o pereche de pantaloni acelas model cu ai lui dar mult mai ieftin (rau e sa fi prost!)

Astea sunt unele din evenimentele care l-am considerat cele mai amuzante o sa mai scriu si alte situatii cu alta ocazie pana atunci ..

Va salut si va respect!

P.s. Mircea cel Batran a fost ingropat la Cozia impreuna cu umbra sa, stand ascuns in tufis, iepurasul auzi "Ham! Ham!" - Acesta este vanatorul, isi zise el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi si tu ceva!