duminică, 7 noiembrie 2010

Imi vreau adidasii inapoi !!!

In sfarsit am scapat cu bine si din saptamana asta care a fost toata un adevarat calvar din mai multe motive, unul din ele e ca toata saptamana (o sa radeti!) am umblat si am cautat ca disperatu' sa imi cumpar o pereche de adidasi, stiu ca suna aiurea dar pentru mine incaltamintea e cel mai important lucru... e acel ceva care ma reprezinta, pe mine unul nu ma intereseaza sa fie de firma sau la moda sau alte rahaturi de genul, tot ce ma intereseaza la perechea mea de adidasi e sa imi placa si sa fie confortabili.
Acum 2 ani fratele meu (da am un frate) mi-a trimis o pereche de adidasi pe care pur si simplu ii ador cu toate ca sunt ei murdari si putin deteriorati, dar a venit timpul sa ii schimb si aveam nevoie de niste adidasi care sa ma faca sa renunt la cei vechi, dar era imposibil, m-am plimbat prin toate magazinele din Bucuresti si n-am gasit nimic care sa imi placa ba chiar unele pe langa faptul ca erau oribile mai aveau si niste preturi de sa iti iei familia la bataie.
Eram aproape gata sa renunt dar pana la urma am gasit o pereche destul de draguta, cand i-am luat sa ii probez parca picioarele mele nu vroiau sa iasa din adidasii cei vechi intr-un final am reusit, mi-au placut, i-am cumparat.
Acum stau si ma gandesc ce sa fac cu adidasii cei vechi si ma cam bate gandul sa ii reconditionez (vulcanizez-carpesc-cos-lipesc-plastifiez) pentru ca eu unul chiar nu pot sa renunt la ei... IMI VREAU ADIDASII INAPOI!!!!

Va salut si va respect!

2 comentarii:

Zi si tu ceva!