sâmbătă, 23 octombrie 2010

Ziua banala si "oda blogului" !

Avand in vedere ca azi a fost o zi oarecare de sambata si ca m-am trezit ca de obicei la ora 16:00 m-am apucat sa imi fac curat in camera.
In timp ce dadeam cu mopul am observat ca in fiecare colt al camerei existau cate 5 sau 6 monede, numai de 5 si 10 bani si tot imi puneam intrebarea "Ma de unde dracu apar ma? Ce vine zanul camatar si imi aduce bani doar pentru ca am praf sub pat?", pana la urma am strans toate monedele si m-am dus sa imi cumpar un pachet de biscuiti.
Dupa ce mi-am terminat curatenia in camera m-am tolanit in fata calculatorului si m-am tot gandit "ce dracu sa mai scriu?"... m-am uitat pe forumuri, m-am uitat pe reclame.. am intrat sa ma uit la comenturi, nimic, nici o idee, gol, negru asa ca va rog frumos daca va vine o idee sau aveti ceva de spus postati-o aici sau pe Facebook-ul meu, sau pe Twitter, uneori imi mai vin idei si de la comentariile voastre.
Si ca sa salvez acest articol milog si fara importanta am stat si mi-am batut capul scriind o mica "oda" inspirata din traditionalul Plugusorul si bloghingul de zi cu zi (nu va asteptati la vreo mare scriere lirica, nu sunt chiar atat de bun).


Ahoo ahoo cititori si cititoare
Stati putin, aveti rabdare,
Pe blog voi imi intrati
Si cuvantul imi ascultati
S-a trezit Ryu
Cel tampit si diliu,
Si-a intrat pe blog
Si-a scris un monolog,
Voi l-ati vizitat
Si nici unu na-ti comentat,
Ryu iute a inceput
Sa mai scrie un cuvant
Un cuvant ce o sa rasune
In mintile la lume
Ia mai comentati, maii, hai hai!
Poezii de dragoste a scris
Insa voi nici nu v-ati prins
Ce a vrut sa spuna
Poetul de sub luna
Ce sentimente a avut
Ce ganduri i-au trecut,
Muzica "buna" a postat
Toti a-ti apreciat
Si voi n-ati comentat
Ia mai comentati, maii, hai hai !
Si cum Ryu e o persoana corecta
Va saluta si va respecta!


P.s. Stiu ca "In mintile la lume " nu e corect din punct de vedere gramatical dar asta-i farmecul.

10 comentarii:

  1. Tare "new post"-ul de azi .. E tare si blogul tau . N-am mai comentat niciodata :"> deci .. acum m-am simtit si na .. Nu stiu ce sa mai zic despre ce sa scrii .. Incearca o tema cu titlul " Am ieftinit salariile cu 25% " sau 2012 ? . N-am idei la ora asta . E pană ..

    RăspundețiȘtergere
  2. un idiot :))) dar mi-a placut....mai ai ceva bana ajungi blogger adevarat ca mine ..dar tot te :X [zooozo ]

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel putin eu scriu corect...si eu te iubesc zozo

    RăspundețiȘtergere
  4. deja cand am vazut al 2 lea cuvant cu " dracu " m-am oprit din citit , ca numai cu ala rau stai in gura ,pala vrei sa il ai langa tine , nu pe Dumnezeu... vrei sa fi si tu ca ceilalti ,ca oamenii normali care nici nu le pasa ce le iese din gura , sa stii si tu ca cea mai puternica arma a noastra este " CUVANTUL " care ni l-a dat Dumnezeu ; pentru ca tot din Cuvant a facut si lumea asta . Asa ca inainte sa scoatem toate porcariile pe gura , sa ne mai gandim si noi .

    RăspundețiȘtergere
  5. hey guy, tare post :))) te.... pup :>

    RăspundețiȘtergere
  6. farmec e si la "a-ti apreciat" ?

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!