sâmbătă, 9 octombrie 2010

Marcel Necaz !

Azi murind de plictiseala m-am gandit sa mai fac curatenie prin calculatorul asta si am gasit un fisier cu o poveste facuta de amicul meu Mishu acum un an. Am rescris-o, am mai adaugat cateva idei si m-am gandit sa o postez aici. Tin sa mentionez ca personajele sunt fictive.

Marcel Necaz un barbat de 42 de ani, muncitor la fabrica de panificatie din Ferentari, treaba lui era sa opresca malaXorul de coca la ficare 4 minute si 26 de secunde dar din pacate acesta il oprea cu 3 secunde mai tarziu si risca sa fie dat afara. Bonlav dupa jocurile de noroc, juca de 41 de ani la 6 din 49 dar fara noroc, asa ca o daduse pe Barbut Extrem (dala cu 7 zaruri a cate 12 fete ficare), odata a castigat o excursie la Olanesti dar i-a furat soacrasa biletele si a plecat cu amantul.
Intr-o diminea stand pe un fotoliu vechi plin de praf si mucegai in fata televizorului alb-negru in garsoniera sa din cartierul de lux Ferentari, scarpindu-se in cur Marcel Necaz aude niste batai in usa.

M.N.- Cine e ?
O voce de tiganca ragusita care a fumat prea mult Carpati si Snagov, tigarile de lux ale secolului trecut ii raspunde:
Tiganca - sunt Fericirea in mortii matii, m-am ratacit prin cartier, deschide usa
M.N.- De ce?
Tiganca - Ai castigat un milion de dolari la Barbut Extrem

Acesta nemaiputand de fercire s-a dus sa isi ridice banii de pe bulevardul Ceausescu la agentia Barbugii si Zare. Dupa ce a semnat hartiile si si-a facut vreo 50 de poze cu cei de la BGS (Big Gay Squad) ca sa le upload-eze pe hi5, s-a dus sa isi ridice banii cerand ca 750 de mii de dolari cash sa fie in bacnote de 10 ron si restul pana la un milion in monede de 50 de bani.
Norocosul castigator a iesit vesel din agentie cu 4 sacose de rafie umplute varf cu bani si un rucsac de munte, ajuns acasa acesta si-a intins toti banii pe pat facandule poze din 5 unghiuri diferite toate 3D.
Urmatoarea zi, invitat la o TELEVIZIUNE RADIO (cum numai in Ferentari e posibil) Marcel Necaz intrebat cum o sa ii schimbe aceasta sansa viata raspunde scurt si la obiect:

M.N.- O sa imi cumpar un set de 4 ceasuri Patek Phillipe si o sa continui sa lucrez la fabrica de paine, acum am sa opresc la timp malaxorul de coca.

Cu siguranta colegii lui Marcel o sa il invidieze pentru achizitia facuta si mai mult ca sigur ca o sa merga in tramvai cu mainile pe sus pentru a vedea lumea ce om avut e, cu toate ca el este mai mereu plin de coca si are o ditamai gaura la subtioara dar ce conteaza are ceasuri de 250 de mii de dolari



Va salut si va respect !

6 comentarii:

  1. :))))) cateva greseli.. le`ai gresit intentionat?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. DA! trebuiau sa mentina situatia comica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi sa nu:)) nici macar iepurasul meu nu te crede;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. iepurasul tau e un necredincios !

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine isi cumpara un x6 si de restu mergea la mall
    :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. sonic`* uNhappy ;310 octombrie 2010 la 20:21

    clar se vede ca l-ai adaptat, dupa lirica vladesciana plina de gropi si hauri =)))

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!