sâmbătă, 21 august 2010

Inca ma distrez!

Se presupune ca pe 26 august ar trebuii sa dau media neincheiata la "Limba si literatura romana" si n-am nici cea mai mica vointa sa ma apuc de invatat, orice lucru, obiect sau situatie imi distrage atentia.
Pe 13 august a fost ziua mea (va multumesc celor care mi-ati urat clasicul la multi ani si fute-n cur), a fost o zi in care am baut, fumat si uitat de mine si de problemele care ma apasa, si mi-as dorii sa se mai repete ziua aia.
Acum stau la birou rasfoiesc cartea de romana, fumez o tigara si ma gandesc la cu totul si cu totul alceva. Chiar n-am nici un chef sa invat.
Va salut si va respect!

4 comentarii:

  1. bai ryu, imi pare rau ca nu am putut sta mai mult dar.. sa sti ca te iubesc si acum poti sa te numesti cel mai bun prieten al meu matur >:d<
    sper ca ai citit pe perete. trebuie sa trec pe la tine sa iti las si amprentele..:)) si sa iti dau si bani aia>:d< te iubesc! la multi ani grasule!

    RăspundețiȘtergere
  2. Femeie au trecut 8 zile! Cum dracu sa nu vad? Oricum multumesc frumos, matur eram oricum.

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!