duminică, 1 august 2010

De unde vin mucii?

De ceva timp i-am promis unui prieten ca am sa fac un articol pe tema "De unde vin mucii" stiu ca pare aberant si ca n-are nici o noima,dar hai sa fim seriosi! Mereu ii inghitim, ii suflam, ii scuipam, ii dam pe tastatura sau unde apucam si totusi nu stim de unde vin. Am incercat sa caut pe net si am gasit o explicatie cat de cat logica: "interiorul nasului, sinusurile sunt captusite cu un strat umed si subtire de tesut numit membrana mucoasa. Membrana ajuta la umezirea aerului pe care il inspirati. De asemenea, secreta mucus, care se aduna in nas formand secretiile nazale (denumite popular „muci“)" partea amuzanta e ca in tot timpul asta cat am stat eu sa caut toata povestioara cu "de unde vin mucii" am mai dat si peste alte tampenii si prostioare, una din ele mi-a atras atentia si m-am gadit sa o postez. Atentie subiectul este destul de scarbos! sa mai ziceti ca sunt eu nebun.. cat de gustosi sunt mucii de capra, sunt foarte gustosi mai ales daca ii iei direct calzi de la nasul caperi.adevarul e ca cei de oaie sau de camila sunt mai buni,insa eu unul ii prefer pe cei de caine si de pisica, pai mai parerea mea ar fi sa incerci tu primul si apoi sa ne luminezi si pe noi....
Mda mucii intradevar sunt un mister si daca aflati mai multe anuntati-ma si pe mine (nu de alta dar sa nu mor prost).
Promit sa revin cu chestii si tampenii mai interesante pana atunci..
Va salut si va respect!

P.s. Daca aveti comentarii despre "cat de plictisitor a fost acest subiect" am un singur raspuns: NU V-AM PUS EU SA IL CITITI!

5 comentarii:

  1. Chiar mi-am pus si eu intrebarea asta De unde vin mucii?!?!!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant...insa....eu una am nevoie de detalii....mucii sunt o adevarata calamitate naturala...

    RăspundețiȘtergere
  3. si noi doua ne intrebam chiar acum de unde vin mucii ca dana are un prosop cu 200 de kg de muci si nu stiu de unde dracu vin astia in echipa...poate ne rezolva si pe noi cineva

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ar fi o problema dar cand incep sa curga nu se mai opresc :)) se termina servetelele si ei tot curg

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!