duminică, 1 august 2010

Ma asteapta marea!

Ok e 4 dimineata si nu pot sa inchid un ochi din cauza manelelor ce rasuna din vecini (botez tata), chiar imi doresc sa pice curentul. Dupa cum mi-am promis (voi face din litoral o a 2a casa unde sa imi pierd timpul "ascultand marea" si sa inot in ea pana se satura de mine) m-am tinut de promisiune. Maine urmeaza sa plec la mare unde am sa stau cu alcolul in nas, sa inot pana imi dau plamanii afara si n-am sa mai pot sa ma misc, unde am sa uit de mine. Sper sa am parte de vreme frumoasa si distractie cat cuprinde.... pana atunci

Va salut, va respect si sper sa ne revedem cu bine!

P.s. Exclus cocalarilor, nesimtitilor, tiganilor, pitipoancelor si curvelor pe voi chiar nu vreau sa va revad, sper sa se intample o minune si sa muriti cu totii!

Un comentariu:

Zi si tu ceva!