sâmbătă, 21 august 2010

Politia romna ne da sfaturi!

Acum 2 zile, satul de stat in casa si pierdut vremea m-am gandit sa ies afara sa imi mai recreez creierii, mi-am sunat prietenii si am stabilit ca la ora 11 sa ne adunam la locul nostru, zis si facut ne intalnim cu totii si mergem sa luam o sticla de bere, o cola si niste inghetata. Dupa vreo 30 de minute 2 politisti isi fac aparitia fiind sesizati de catre un locatar ce nu suporta sa vada niste oameni care stau pe bordura, beau o bere si vorbesc, politistii se prezinta respectuos si ne intreaba ce varste avem si cum ne cheama. Eu aveam o seapca ce avea o frunza de cannabis pe ea si ochelarii mei de tocilar pe nas, domnul politist Sorin (unul pe la 30 de ani) ne intreaba daca consumam iarba si cu zambetul pe buze ii raspundem ca nu, se uita la mine si vede semnul de pe seapca, rade si imi zice "dar tu prietene? vad ca o tii in frunte" in secunda urmatoare m-a bufnit rasul. Colegul domnului Sorin (nu i-am retinut numele) ne-a luat datele, eu i-am zis niste nume la nimereala, o strada care nu prea o cunosteam si un numar la intamplare.
Sorin (politistul) isi incepe numarul:
-Bai baieti puteti sa stati aici sa beti bere, sa fumati un cui, dar am o singura rugaminte sa nu faceti galagie.
un prieten il intreaba .. Da!? avem voie sa ne drogam?
-Bai sincer mai bine sa fumati iarba decat sa beti alcool (cam avea dreptate), si sigur nu aveti nici macar un pic de iarba la voi? Noi dam din cap. Bine baieti va urez o seara placuta si aveti grija ce faceti.
Dupa ce au plecat m-au apucat crizele de ras, radeam ca un dobitoc, dabea ma mai tineam pe picioare, toata noaptea a fost o caterinca exceptionala.
In concluzie.. daca politia romana ne da acordul sa ne drogam si sa fumam cannabis (iarba) noi de ce nu am face-o.

Va salut si va respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi si tu ceva!