duminică, 1 august 2010

Lenea e mare!

N-am mai scris de ceva vreme din mai multe motive (ba n-am avut chef, ba inspiratie, ba idei, etc) si chiar nu aveam ce sa exprim, nu aveam pe ce sa imi vars nervii. In toata perioada asta de "absenta" am stat, am lenevit, am plans, am ras, am lenevit am dormit iar am lenevit iar am dormit si m-am cufundat in rap raggae si ceva hip hop.
Chiar si acum nu am ce sa va povestesc (ba am dar n-am chef) asa ca va "oblig" sa ascultati o melodie :


Asculta mai multe audio Muzica

Nu sunt un fan "Camuflaj" dar ce mi-au atras atentia au fost versurile "Sufletul nostru arde/Cand tot ce-avem aproape cade" cu alte cuvinte noi ne umplem de ura renuntam la tot ce iubim si apreciem "Ca prin aceste locuri se-aud focuri de glock-uri/Brigazi pe dupa blocuri,pe strazi e ca pe fronturi" e foarte evident ca "focurile de glock-uri nu se aud de la brigazile de politisti, ci de la "smecherii" ce stau in carduri de cate 10 persoane in colturile strazilor rumegand niste seminte si urland cat ii tine stomacul, intrebarea este: DE CE? Are cineva vre-un raspuns?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi si tu ceva!