miercuri, 15 septembrie 2010

Distractia continua!

N-am mai scris de ceva vreme pentru ca am fost ocupat cu "distractia"..., care nu s-a terminat dimpotriva, CONTINUA, n-am reusit sa trec clasa a 12a (deci o sa repet clasa a 11a deci sunt un repetent) si ce? life goes on... daca sunt un repetent, n-am sa mai pot sa scot capul pe strada?... in cazul asta am sa schimb numele blogului (Blogul unui Repetent) sau chiar nam sa mai scriu, am sa inchid blogul ... sincer sa fiu mi-am dorit sa repet clasa a 11 a pentru ca anul asta e unu dintre cei mai frumosi ani de liceu, toti implinesc 18 ani, deci bautura,...
Singurul lucru pe care il regret este ca nu voi putea sa il vad pe amicul Sonic sau Mishu sau ceilalti cand se bucura pentru un 4 tras de urechi (e de-a dreptul hilar), in rest... nici un regret tot acelas betiv, cretin, lenes, analfabet, iresponsabil sunt si voi incerca sa nu ma schimb.

Va multumesc, va salut si va respect!

4 comentarii:

  1. love love love! deschid si eu iar blogu :x .z

    RăspundețiȘtergere
  2. in cazul acesta ... bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am vazut un tip cre sa fie mandru k e repetent,:X:* ∂ղdRяutSª

    RăspundețiȘtergere
  4. In cazul acesta, tipul s-ar putea sa fie o persoana mai speciala ... sau e doar un nebun prost! Tu decizi!

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!