marți, 22 februarie 2011

Adaptarea e primul pas catre esec!

Recent am primit un comentariu pe mail la articolul "Cuvinte mari de la un nimeni." comentariu e cam asa:
Anonim spunea...

De ce te crezi u mereu unic ? " se zbate in pieptul meu.... " de ce crezi u ca esti si ngurul baiat cu capul pe umeri.. din punctul meu de vedere , prin faptul k te lauzi singur ... dai dovada de mu lta imaturitate ! :) pe langa asta ... trebuie sa-i lasi pe altii sa te laude daca intr-adevar meriti ! de unde ai tras u concluzia k " traiesti intr-o metropola unde cretinismul si imbecilismul isi fac simtita prezenta la ficare 10 metri " ! Frate u de ce ai blog ? nu k sa-l citeasca lumea ? sa fi in trend cu restu lumii? de ce te imbraci asa ? nu ca asa este trendul ? daca u spui ca nu-ti place sa vezi pe toata lumea precum o turma de oi ... de ce faci si u ce fac toti ? dece faci si u parte din turma de oi ? SINCER .. eu nu cred k exista o pe rsoana in toata lumea asta care sa nu aibe cel putin o faramitza din actualul trend .... fie la gesturi , la stilul de a vbii, fie la imbracaminte , stil de viatza si etc... inclusiv eu :-?? si nu-mi spune mie k u nu te-ai luat niciodata dupa nimeni k nu te cred ! .... ;)

acum lasand la o parte iprocrizia am zis sa raspund acestui feedback intr-un articol doarece acesta contine niste intrebari chiar bune deci as vrea sa ii multumesc celui care l-a scris.

1.N-am zis niciodata ca sunt unic si ca sunt singurul cu capul pe umeri pentru ca am realizat ca nu sunt singur, mai exista altii care probabil trec prin situatii mult mai grele ca ale mele.

2.N-am zis niciodata ca sunt matur si sincer nici nu prea imi doresc sa fiu. Dar tot ma maturizez si nu prea am nevoie de altii care sa ma laude pentru ca eu mereu oscilez intre "geniu neinteles" si cretin de prima clasa.

3.Ba, nu stiu unde traiesti tu dar mie unul nu prea imi place Bucurestiul....

4.De ce am blog? Buna intrebare. Blogul e "urletul" meu pana in momentul in care am sa trec la ceva mult mai mare. Eu sunt un libertarian si cred ca asta e cam tot ce ar trebui sa stiti despre mine, eu nu mi-am facut blogul doar ca sa citeasca lumea si sa zica "baa ia uite ce cretin/destept e asta" eu intoadeauna am urmarit ca oamenii sa discute sau sa comenteze ideiile/subiectele pe care eu incerc sa le dezvolt aici pentru ca Eleanor Roosevelt a avut o vorba ce a supravietutit in timp "mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii", dar asta nu inseamna ca eu sunt o persoana inteligenta, eu doar scriu niste subiecte la care voi sa va ganditi si sa le discutati in sinea voastra.
Eu unul nu cred ca a avea un blog este un trend, acum depinde si de continutul lui...

5. Anonim, daca tu imi propui sa renunt la ceea ce fac si sa ma adaptez la situatiile actuale, ei bine, n-am sa fac asta pentru ca adaptarea e primul pas catre esec, cum ar fi ca toti sa ne adaptam la tot ce sa intampla sa zicem "ba, asta e, e un dat de la Dumnezeu sunt penibile dar sunt ale noastre". Cam cat de repede ar rezolva asta problemele?

Va salut si va respect!

5 comentarii:

  1. Cand deschizi un subiect despre care nu ai habar ce inseamna...vei ajunge sa-ti contrazici raspunsul initial,atunci cand o sa vina cineva sa te intrebe "De ce?"...Aaa da,si prima faza e negarea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sonic`* uNhappy ;323 februarie 2011 la 20:25

    bai cat cacat pot manca astia faa :))) bravo, sunt mandru de tine ! Iisus nu te iubeste, dar eu da :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba nu le mai da atentie tuturor cretinilor dai in pula mea de imbecili nesimtiti;):D

    RăspundețiȘtergere
  4. Toti au dreptul la libera exprimare!

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!