vineri, 4 martie 2011

Natura umana.

Recent am primit un mesaj pe Facebook in care am fost rugat sa scriu un articol despre PTROA "Preserving The Rights Of Animals" am intrat sa vad despre ce e vorba si am gasit acest filmulet (ATENTIE IMAGINI SOCANTE DAR ADEVARATE!) :


Stand by animals in China. from ptroa on Vimeo.



Dupa cum spune si in filmulet, zeci de milioane de animale sunt sacrificate si macelarite in China in fiecare an.Lucrul acesta nu ma mira pentru ca se intampla la fel peste tot. Unii manaca caini altii, mananca porci, noi anual omaram sute de miei si oi doar ca asa cere datina, si tot asa... Deci, intrebarea este- si Dumnezeu unde e?
A da...Trage o basina si bea un pahar de sapanie cu zana maseluta.

Pe mine unul lucrurile astea nu ma mira si nici nu prea ma deranjaza. Sunt de parere ca daca nu esti in stare sa distrugi ceva pentru a iti obtine singur hrana si preferi sa dai niste "hartii" pe o bucata de carne ca sa poti supravietui, atunci esti un ipocrit si jumatate si ar cam fi cazul sa mori.

Anyway... lasand la o parte ideiile si conceptiile mele, intrati pe PTROA "Preserving The Rights Of Animals" semnati petitia si incercati sa opriti acest genocid. Mult noroc!

Va salut si va respect!

8 comentarii:

  1. daaaa dar parca ai manca o ceafa de porc
    :-w
    cainii sunt caini oile sunt oi
    oile sunt facute pentru a fi sacrificate
    carne de miel/oaie/vaca/porc mananca oricine..in schjimb animalele de casa nu cred..

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te-ai fi uitat la filmulet ai fi observat ca o manaca chinezii si aprozimativ toata Asia.
    Si cine zice ca oile sunt facute pentru a fi sacrificate ?

    RăspundețiȘtergere
  3. da adevarat si noi sacrificam...dar nu le torturam...si nu le jupuim de vii...mai intai omoram...si asta e dureros....cum sunt cainii aceia torturati de niste oamnei fara inimaX(

    RăspundețiȘtergere
  4. Banuiesc ca nu prea ai vazut procesul de taiere al unui miel?
    Nu sunt batuti insa sunt jupuiti de vi, e cam aceias treaba doar ca mor mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  5. pai si e mai bine dak mor mai repede :) plus de asta u nu ai mancat niciodata CARNE !!! k practic despre asta e vba ... nu ai fost niciodata cu tovarasii la un gratar ? ce kkt si vbesti mai sus de ipocriti ! :) eu consider ca u esti ipocritul avand in vedere ca esti impotriva unor chestii pe care le faci zilnic ... ! n-ai ce sa postezi ? ghinion ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Offff..... n-am zis niciodata ca e ceva rau in a omori un animal pentru a-l manca. Eu unul asta fac cand ma duc la tara, tai un miel, o rata o gaina o gatesc o mananc, face parte din ciclul vietii.
    Ce ma deranjeaza pe mine e ca o sumedenie de persoane ce spun ca nu ar omori niciodata un animal fie salbatic fie domestic sustin aceste campanii de protejare a animalelor iar la finalul zilei se duc la carmagerie si cumpara o pulpa de miel ca sa o gateasca frumos la protap. asta ma deranjeaza pe mine ca acei oameni nu numai ca nu sunt in stare sa isi procure hrana singuri dar ei sustin niste campanii si totusi continua sa plateasca acele corporatii care se presupune ca ar fi total impotriva lor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim spunea...
    " pai si e mai bine dak mor mai repede :) "
    Painful:| cum sa doresti moartea cuiva:| ?!
    Nu conteaza ca e animal sau om :| .
    ASTIA CARE OMOARA SI CHINUIESC CAINII , honest eu i-as impusca :| !
    Because . am caine de 11 ani , il am de cand avea 2 luni n-aveti habar cat de frumos e sa fii plecat toata ziua de acasa si cand ajungi acasa , te asteapta catelusu'la usa si sare pe tine si te pupa !
    Nu ati vazut cat oameni salveaza caini :| ?!
    Noi de ce sa fim asa cruzi !?
    M-i se rupe inima cand vad atatia caini fara stapani si stiu ce zic ...
    Eu era sa fiu exmatriculata ca ma duc la scoala cu un pui de caine maidanez in punga de desen , pentru ca era bolnav si l-am tinut cu mine la liceu sa nu moara , am convins toata scoala sa faca cheta sa-l operez sa traiasca , ma chinuiam cu el zilnic la scoala in pauze sa-i dau sa manance si sa-i dau pastilele :) !
    Am avut grija de multi caini si e ceva foarte frumos , pentru ca sunt fiinte si trebuie iubite , nu chinuite !

    P.S : Daca doriti moartea unor biete animale , moartea oamenilor , o visati :| !

    RăspundețiȘtergere
  8. Urata realitate de a omora un animal care se vede dupa fata lui cat de bland e..si palma care o primeste acel caine peste cap...lucrurile astea sunt fiindca noi le permitem cel mai bine este sa fii vegetarian, iar in legatura cu taierea cainilor sau eutanasierea lor nu sunt de acord sunt niste fiinte decat spagi mai bn un salariu corect si un adapost pentru ei...

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!