miercuri, 2 februarie 2011

Alt fel de gramatica!

Murind azi de plictiseala m-am gandit sa mai sterg si eu praful de pe blogul asta cu un post ceva mai diferit de cum obisnuiesc. Viata e plina de puncte…stim cu totii asta. Din avion chiar si cele mai inalte cladiri se vad tot ca niste puncte. Puncte pe o foaie, puncte pe cardul de la benzinarie, cu care pe urma ne putem lua cadouri, puncte la meciuri de basket.. Puncte, puncte si iar puncte. Si cand vorbim ele sunt prezente. Sunt chiar in exces, pentru ca ne grabim si facem fraze scurte si multe.Asta cand vorbim cu calm. Cand suntem nervosi, folosim alt fel de puncte. Iar frazele se trasforma in adevarate injuraturi, unde predomina cuvantul magic : PULA.
Cu toti stiim ca cele mai multe din injuraturile romanesti contin cuvantul "pula" asa ca m-am gandit sa fac un text unde am sa inlocuiesc semnul de punctuatie ". (punct)" cu cuvantul "pula"

Numele meu este Mihai Paraschivpula Am 23 de anipula Traiesc in Romania in orasul Iasipula de cateva zile la noi in oras este oprita apa calda asa ca toti oamenii sunt nevoiti sa se duca in locuri spcial amenajate unde pot sa se spele; noi aici le zicem baipula Cum eu sunt o persoana pudica si nu imi place sa ma dezbrac in locuri publice, prietena mea Alina mi-a sugeratpulapula Dute la consiliul judetean si depune o plangere ca sa scapam o data din necazul asta bagmi-aspulapulapula ca m-am saturat sa te tot aud cum te plangipula Si asa am facutpula M-am trezit dis de dimineata, de la ora 6 m-am imbracat si am plecat spre consilul judeteanpula
La ora 8 si 10 ma aflam in autobuz in plina aglomeratie si deodata imi suna telefonul celularpula Neavand cum sa raspund, am asteptat sa cobor si sa vad cine m-a sunatpula Cand sa cobor, m-am impiedicat de bordura trotuarului, am cazut si mi-am rupt pantaloni in genunchi si intre picioare, mi-am scos telefonul si cand ma uit ma sunase Alinapula Plin de nervi, de praf si de mizerie m-am dus hotarat acasa, mi-am aruncat hainele in cosul de rufe si am facut un dus recepula Dupa ce mi-am terminat dusul ma duc la bucatarie si gasesc pe frigider lipit un biletel de la prietena mea Alina care imi scriapulapula vezi ca a venit apa calda, dasta te-am sunat azipula Te pup si te iubescpula.

Va salut si va respectpula

4 comentarii:

Zi si tu ceva!