duminică, 6 februarie 2011

Cuvinte mari de la un nimeni.

Avand in vedere ca traiesc intr-o metropola unde cretinismul si imbecilismul isi fac simtita prezenta la ficare 10 metri formand un tango al prostiei ce danseaza in jurul unor generatii ce simt nevoia de exemple pe care sa le poata urma, inca traiesc cu mica spernata ca poate NU, nu se va intampla. Ca nu vor fi influentati sa urmeze "cardul" asa cum fac oile, doar de dragul "trendului".Am credinta ca fiecare mai detine inca acea farama de autonomie si de dorinta de a-si urma visul. Desi sunt ferm convins "ca daca pana acum a fost rau, de acum incolo o sa fie si mai rau!", in mine mai traieste acea mica speranta cretina. Se zbate in pieptul meu precum un "animal" luat din libertate si inchis intr-o cusca, ce tanjeste dupa ce i-a fost rapit si urla in limbaje ce nu pot fi intelese decat de el.
Unori imi doresc sa ma fi nascut in alta era, in alt an, sa am alt stil de viata.Sunt absolut sigur insa, ca ar fi fost la fel, deoarece omul este predispus distrugerii, haosului si ii place.De fapt nu.Nu-i place.ADORA asta si traieste doar pentru asta. Fiecare celula din corp ii este patrunsa de un orgasm al fericirii cand isi vede propria creatie distrugand mai mult decat si-ar fi putut inchipui. Si totusi exsita proasta intrebare, "pana cand?". Dar in urma ei intodeauna va aparea un singur raspuns sec: "pana cand va trebuii, va dura oricat va fi necesar!"
Eu unul am incetat sa imi mai pun aceasta intrebare, insa de fiecare data cand ma trezesc din "insomniile" mele si deschid brusc ochii imi vine in minte aceeasi intrebare, "ce se va intampla?"

Va salut si va respect!

10 comentarii:

  1. Is stupid ? Why ? because has right ? Cuvintele sunt cele mai bune arme ale fiecaruia !

    RăspundețiȘtergere
  2. si uite asa a pus Ryu punctu pe i ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. bine spus
    si nu se va stii niciodata pana cand

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce te crezi u mereu unic ? " se zbate in pieptul meu.... " de ce crezi u ca esti si ngurul baiat cu capul pe umeri.. din punctul meu de vedere , prin faptul k te lauzi singur ... dai dovada de mu lta imaturitate ! :) pe langa asta ... trebuie sa-i lasi pe altii sa te laude daca intr-adevar meriti ! de unde ai tras u concluzia k " traiesti intr-o metropola unde cretinismul si imbecilismul isi fac simtita prezenta la ficare 10 metri " ! Frate u de ce ai blog ? nu k sa-l citeasca lumea ? sa fi in trend cu restu lumii? de ce te imbraci asa ? nu ca asa este trendul ? daca u spui ca nu-ti place sa vezi pe toata lumea precum o turma de oi ... de ce faci si u ce fac toti ? dece faci si u parte din turma de oi ? SINCER .. eu nu cred k exista o pe rsoana in toata lumea asta care sa nu aibe cel putin o faramitza din actualul trend .... fie la gesturi , la stilul de a vbii, fie la imbracaminte , stil de viatza si etc... inclusiv eu :-?? si nu-mi spune mie k u nu te-ai luat niciodata dupa nimeni k nu te cred ! .... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. a trebui este un verb, de aceea nu se scrie niciodata cu 2 ii pt ca verbele nu pot fi articulate...asta e ceva ce doare....romanii care nu stiu sa scrie romaneste:|

    RăspundețiȘtergere
  6. esti praf bai baietel!!!vorbesti de cretini!?altul mai prost ca tine nu exista..nu mai posta ca nu ai nimic special vorbesti mult si in gol..

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!