joi, 16 septembrie 2010

Ganduri pentru Ea !

De multe ori m-am gandit sa mai scriu ceva si pentru fete, pentru a le inmuia picioarele cu ceva sentiment , ca mai avem si noi sentimente nu numai ura....

P.s. Nu e poezie, sunt doar ganduri!!

Ea, cine e ea!
Ea era cel mai mic capitol al vietii mele,
Dar a devenit cel mai important.
Ea e cea care imi aducea zambetul pe buze,
Insa disparea cand ma gandeam la ea.
Visam ca ea va fi cea pe care o voi saruta,
Dar Ea, saruta pe alcineva.
Ea mereu avea grija sa fiu fericit,
Si totusi, eram trist cand ma gandeam la Ea.
Imi doream sa moara altcineva,
Ca sa pot sa fiu eu cu ea.
Ea e visul meu frumos cand dorm,
Din pacate, devine cosmarul meu cand ma trezesc.
Ea, imi mangaie mereu sufletul
Dar cand il atinge, ma doare
Ea putea fi iubita mea,
Dar nu s-a intamplat asa.
Ea e tot ce as fi putut avea,
Dar am ramas fara Ea.
Si totusi a devenit obsesia mea
Cum voi reusii fara ea?



Si ca sa nu fiu misogin, am ceva si pentru "armasarii" astia care va considerati "cei mai buni barbati intr-o relatie" si ca voi sunteti cei mai iubiti de femei, uitati un fragmet din, Cum iubeste o femeie!




Va salut si va respect!

9 comentarii:

  1. Foarte adevarat.
    Mai ales ultima parte cu asa zisii "armasari".:)

    RăspundețiȘtergere
  2. daa.. pai m-am saturat de pustani care se lauda ei ca fut 3 fete pe zi (eu cu 100 de lei ma duc la un bordel si fut gemene!), de futut oricine reuseste sa faca asta... dar sa stai cu o singura fata si sa mentii o relatie atat pe plan sexual si emotional... mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare :o3 ! Nu ma gandeam ca un baiat poate scrie asa ceva :-s .

    RăspundețiȘtergere
  4. si baietii pot fi sensibili:X, ueori mai sensibili ca noi.... am dreptate??? :D

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!