miercuri, 15 septembrie 2010

Rahova loc de joaca !

De fiecare data cand am mentionat ca locuiesc in cartierul Rahova toata lumea a avut in cap cel putin 2 ganduri : 1.tigani, 2.cartier periculos.
Ei bine da, aveti dreptate, in Rahova sunt tigani, dar nu numai aici, ci in fiecare cartier al acestui oras "minunat" ba mai mult... sunt in toata tara (panica baa!), la capitolul "cartier periculos" am cateva motive care au sa va faca sa reconsiderati aceasta afirmatie.
In ultima vreme am tot umblat prin cartier si l-am analizat "cu o lupa", politia e din ce in ce mai prezenta pe strazi, cea ce ma uimeste (inseamna ca tiganii nu le mai fura benzina din rezervoare). Smardoii, smecherii, cocalarii au inceput sa nu mai isi faca simtita prezenta si sa stea ascunsi sub hainele de firma Basica si Penisdebeer, ba mai mult, acestia au redescoperit jocurile copilariei, "fata ascunselea", jocul in care te ascundeai si trebuia sa ai grija sa nu te vada celalalt...de 3 zile incoace am tot vazut oameni ce se ascundeau dupa masini, boscheti, caini, oameni ce exersau "mersul piticulu (tiganului) pe furis" si de multe ori am observat oameni alergand pentru.... nimic! [ok, sunt eu nebun dar am impresia ca astia n-au auzit ca nu se mai da bacul la sport (mare cacat!)].In concluzie Rahova a devenit un loc de joaca... si totusi, cei care spuneti ca "Rahova e un cartier periculos",ca "sunt prea multi bagabonti" ca "sunt multi smecheri", am o singura intrebare .... Unde sunt bagabontii?



C. I. A - Unde sunt bagabontii feat. La Familia
Asculta mai multe audio muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi si tu ceva!