joi, 1 aprilie 2010

SA DEA DRACU !!

Azi, plin de sictir si de oboseala, m-am apucat sa fac curat prin calculator si nu stiu cum dracu am ajuns, am dat peste o povestire de-a bunului meu prieten Sonic de acum ceva timp care m-a amuzat si mi-a alungat sictirul si plictiseala, asa ca m-am gandit sa v-o impartasesc si voua. Sper sa va placa!


Ziua de VINERI 13 a inceput foarte frumos :>, m am trezit (eu: sonic), imbracat, pac-pac, fuga la scoala cu ryu de servici, bineinteles am intarziat; am ajuns la scoala, am frecat menta ca un caine :)), ne am scos okii cu vorbe grele, am fost jos la atelier de m a pus sa l ridic cu curu n sus, sa lustriesc, sa mut mobila alaturi de un gay, sa mi trag palme :|... dupa cunoscutele noastre cazuri de posesie de arme albe, printre colegii nostri, jos langa noi, gardienii cu inculapatii, vai mama lor... ce viata... asa, dupa care au aparut doi indivizi cam antipatici noua :)), cica de la dezinfectie, faza cu gripa... se duc frumos la baie, au umplut niste butoiase cu apa au pus prafuri si frectie... dupa care eu cu astia ryu si cu mihai am plecat bineinteles ca discutam pe drum, ne injuram cu altii... o minune face la vorbele noastre disperate sa raspunda printr un fapt, un monument! o VINARIE, da din prostie :| si noi chiar ne intrebam de bautura cum sa ne facem pula :)), jap jap 2 sticle de vin, total 3 litrii inafara de ce mai avea ryu de acasa o leaca de vin de casa nedistilat :-j... cred ca ne pretuiam in acel moment vietile in cel mai mare hal, cu alea dupa noi :x, am facut "doar" vreo doua ore pana la asta acasa, pe jos bineinteles ca cine il intelege pe romanul calic care nu da 2 lei pe bilet si dumnezeule, masa pusa, dihania pamantului (cainele lui ryu) latra, ne am pus perpulis la tv, normal celebrele desene animate si reclamele agresive la BAKUGAN.... bakugan bakugan, ba ce plm s a tampit lumea :))(mihai afiseaza prima fata de ultim om pe ziua aia), mergem sus, caterinca, hahaiala, ne am facut pula:)), normal la o tigare, la 2 pachete pe balcon cu casa vecinului alaturi, casa tineee bine, rezista e strong, chirpici :|, acoperis din carton, gaura in ea, sa te pisi pe ea, la propiu, am borat de fix 6 ori pe ea, cum intram in camera cum ma lua si tot ieseam afara, m am pisat de fix 6 ori pe casa aluia ca un tembel cu astia in spatele meu :)), ma rog, dupa care alte glume de autobaza ce le am avut in camera, mihaitza a facut o fumigena si era sa luam foc pe balcon, caterinca de ratati pe mess, muzica, mancare (neste alune ca deh e criza), trai :)>-, a doua zi ne am trezit pula, dadeam niste damfuri dalea nesimtite miroseam ca ultimii vagabonzi, dupa 2 ore am plecat de la asta, nu dupa ce la tv a mai dat odata reclamele la bakugan :|(mihai again afiseaza acea fata)... plecam frumusel, ma suna un prieten ca ba cica va fi turneu de BAKUGAN la noi (mihai iar..):X, asta de langa mine a ramas tampit =))))), nu mai scapam de tampenia asta, mergem luam un taxi, ne tine ala de vorba de ne ia cu lesinu, si pnm, ajungem la eroilor, lu misulica ii se face "putin" rau,"ba eu borasc in cosu de gunoi", cum pula mea ca ala era orizontal gasim un wc pupblic, am si poze =)), wc ul avea lacat, fmmm de viata, in statie, un vagabond isi arata pula trecatorilor =))) si doi politisti comunitari stateau pe banca si se uitau la el =)))) am filmareeeeaaaa!!!! langa fantana momentat pana la primavara oprita =)) copii cu bunicii, se jucau linistiti ce?:> "ecsact"! BAKUGAN (mihai iar intra intr o criza "depresiva" =))) coboram la metrou un individ cam obosit si sedat vine la noi cu un teanc de SAPTESERI si ne roaga de donatie, i au una ii dau 2 lei, ne ducem mai incolo, vine dupa noi cica donatia era de minim 10 lei, dar cu o privire gen ne lua la bataie, de omora acolo :|... merg la asta la obor, urcam la suprafata, stam la semafor, ne impinge unu, cica "date ma ca eu trec pe rosu", in fata un vagabond cu o traista cu mere si jocuri originale in ea /:), plm obor, tiganii pandeau, vindeau telefoane ciordite chiar in incinta complexului :)) intram in magazin tot felu de persoane dubioase, asa, luam 2 dvd uri, iesim, mergem inspre KAUFLAND, s au gasit astia sa reconditioneze blocurile, erau tot felu de oameni pe strada, cei mai mari terminati... :|:|:|, in plm ce s au inmulti azi, alte faze de cacat ce au urmat, dupa care agitatie mare langa kaufland acolo, unde a fost accidentul ala cu un mort si 4 raniti pe electronicii, in cacat, toti tiganii stransi acolo..., pe drum toata lumea era cocotata pe casa dadeau cu matura, cred ca dupa resturi umane( nam inteles faza asta cred ca era ceva ciudat in atmosfera astazi se simte 2012), am mers la asta in casa, normal nu avea apa calda, nu avea gaze, din cauza conductei ce a explodat :|/:)... urma sa mergem la film, il suna gagica sa vine la ea intr o ora face tata pastrama :|, anulam filmul, stam sa ne jucam, suna aia, am gresit vin o in 15 minute, asta fmmm :)))), pnm, vin ai lui acasa, au pus de gratar =))(inca unu), asta se ducea sa manance in alta parte, cainele si matsa lui stateau in cenusa ce zbura prin curte :)), pnm trece timpu, plec spre casa, normal gresesc din oboseala metroul, ma lua lenea, ma tinea una de vorba la telefon.... :|, am ajuns la lujerului ma vad cu un amic pe care l suna nu stiu cine si a plecat :|, si FMM ma duceam cu el la film... cade faza, ma duc la pacii, mi a crapat buza de foame si de sictir, cer o pernita cu cascaval, aia imi da o merdeana ca deh era o "indianca" ce sa stie si ea ca daca avea 5 clase nu ajungea "merdenista"/:), astept o masina buna neaglomerata o ora jumate :| fgm sa ti fut de viata, de am vazut toti tiganii, si toate scursurile pacolo... M-AM SATURAT, i-au, dau niste telefoane, timpu trece, n am ce face... dupa cateva mesaje de plictiseala raman fara baterie la cel mai prost ales moment dintr un mesaj neterminat :|:|, chiar am zis ca in pula mea, Dumnezeu isi bate joc de mine... ma duc acasa, se tin cainii dupa mine, stau in casa, nu merge netu, cer cainii de mancare, ai mei vin de la mama dracu din alt oras de la ceva cu mezelurile, de nu era masa plina cu carne peste carne peste carne, si pac! un dram de fericire, niste aripioare de la KFC :>, nu mi pasa ca erau reci, le am halit imediat :))(cel mai bun lucru pe ziua de astazi), SA DEA DRACU !! VIVA PEPSI :>
Si ca sa nu-l plagiez pe amicul RyU :> Va salut si VA FUT!!!

5 comentarii:

  1. Asa boierule, inca mai am faza asta pe constiinta :))) :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. asa de-al dracu >:)1 aprilie 2010 la 23:16

    sonic e omu acela fara gat?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, Sonic e cel mai bun prieten al meu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sonic te fac de o alergatura?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. "2 sticle de vin,in total 3 litri"? minti mult...ai totusi o retorica buna...iti mai trebuie stilul si putina masura in exprimare...

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!