luni, 19 aprilie 2010

Sunt satul de mine!

Acum cateva zile mi-am schimbat firma de internet (de care sunt foarte multumit) si firma de cablu asa ca m-am gandit sa ma tolanesc in pat, uitandu-ma la televizor, fara sa constientizez "ca daca schimbi firma de cablu TV nu inseamna ca se schimba si televiziunea asa peste nopate" primul post pe care s-a deschis televizorul era protv unde erau prezentate stiriile, mereu si mereu aceleasi stiri cu sinucideri omoruri si alte cele, am schimbat pe alt post, la nu stiu ce emisiune unde erau invitate 2 curve care se presupune ca trebuiau sa cante (ce faceau ele nu se numea cantat), plictisit de lalaiala aia de 2 lei am mers pe alt post unde ii se lua un interviu unui cocalar de prin carpatii adunati de la mama dracu sa il ia, moment in care am inchis televizorul si am aruncat telecomanda prin pat, nervos si sictirit m-am refugiat in calculator unde puteam sa ma uit la ce vreau si sa ascult ce muzica vreau (traiasca pirateria!). Stateam azi si ma gandeam la toate lucrurile si cacaturile de care m-am saturat asa ca m-am gandit sa fac o lista:

-M-am saturat de tigani burtosi care merg pe strada cu bratele la 90 de grade doar ca sa ocupe ei jumate de trotuar si de puii de ciori de un metru si o flegma care ei pot sa iti dea impresia ca ei chiar poate sa te bata!

-M-am saturat de batranii ce vaneaza scaune in tramvai si se plang de vietile lor mizere!

-M-am saturat de curvele alea ce apar la televizor si se declara dive doar pentru ca eu scos si ele o melodie inregistrata la casetofon!

-M-am saturat de cluburile unde sunt prezenti toti libidinosii si toate parasutele care incearca sa isi etaleze talentele lor de cacati murdari la gura!

-M-am saturat de hip hop-eri si rap-eri care au reprezentat ceva si din nevoia de bani au scos niste cacaturi de melodii pe care nici macar nu le pot mirosii dar mai ales sa le inghit!

-M-am saturat sa simt nevoia banilor!

-M-am saturat sa imi perd vremea la scoala cu tot feluu de lectii si ore aberante!

-M-am saturat de basini si impresii de cacat!

-M-am saturat de mizerie si de jeguri care arunca gunoaie pe jos!

-M-am saturat de tot ce tine de televiziune

-Si nu in ultimu rand (vorba unui prieten) m-am saturat de mine, m-am saturat sa ma satur de toate tampeniile si porcariile la care puteam renunta!

Deja ma apuca nervii, ma duc sa fumez o tigara poate ma calmez, sper sa revin cu un articol mult mai bun, pana atunci

Va salut si va respect!

4 comentarii:

  1. Ryu, viata oricum este o lupta continua NU RENUNTA!
    P.S.: citit la recomandarea lui weltuntergangstimmung

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru incurajare! Chiar aveam nevoie .

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere! Toti avem macar o data in viata un asalt de soare

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!