marți, 23 februarie 2010

un cuvant de inceput

Salut! Eu sunt Ryu, un oarecare adolescnt in varsta de 17 ani care mai are putin si face 18 ani, gandu asta chiar ma sperie, dc? pai nu stiu de unde sa incep ... practic mi sa scurs toata copilaria prin fata ochilor si asta ma sperie cel mai tare, Maturizarea. Am auzit tot felu de pustani de varsta mea care deabea asteaptau sa faca 18 ani doar pentru simplul fapt ca vor avea mai multe privilegii, un permis de conducere, o masina, bani, un loc de munca decent... (care dupa parerea mea toate acestea sunt nesemnificative) sa zicem ca ai capatat toate astea dupa care ce faci? ajungi sa arunci banii pe tot felu de prorcarii inutile: un telefon pe care nici macar nu sti sa umbli prea bine pe el, un lcd mare sau o plasma cu care sa fi manipulat de tot felu de curve, parasute, crime, sinucideri care le vezi la toate orele posibile, o masina pe care nu prea ai unde sa o cunduci in tara asta si cel mai nenorocit, un loc de munca "decent" ,intodeuna am urat sa fac parte dintr-un sistem, mereu am cautat sa fiu unic, dar cum sa fiu unic cand o sa trebuiasca sa ma duc la munca ca sa fac bani dupa care sa imi cupar de mancare sau alte lucruri care imi sunt necesare cand mii de oameni fac asta zilnic? oricat de mult as incerca sa fac ceva cu viata mea tot la asta ajung sa fac parte dintr-o cireada.. .Revenim sunt elev la liceul de Arhitectura si Lucrari publice I. N. Socolescu in clasa a 11 a poate pentru unii o sa vi se para ceva important, ei bine nu e, diferenta dinre liceul asta si alte licee e ca desenez ceva mai mult decat o fac in mod normal, si da stau in Bucuresti. Sunt o persoana destul de deschisa dar am cateva reguli (care o sa vi le zic cu alta ocazie), ascult orice gen de muzica, dar refuz din start manelele si housareala plictisitoare, numi plac sarbatorile sau evenimentele planificate, nu sunt genu foarte credincios dar cred in Dumnezeu, urasc hainele de prost gust care cersesc atentie, pitipoancele, cocalarii, cacanarii, pustanii de bani gata, incultii si lista continua dar cel mai important urasc ipocrizia si prostia, chestia asta ma face sami tai gatu cu unghera. Cam atat am avut de zis deocamdata, dar promit sa postez in fiecare zi tot felu de peripetii si tampenii care le patesc zilnic.

Va salut!!!

8 comentarii:

  1. DEZBRACA`TE ! asta e prima regula?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm..:-? vrey sa iti scrii parerile... nu e khiar ceva unikat ... probabil k sunt f multi kare kred acelasi lucru k tn... iar in privinta slujbei.. ei bine poti sa muncesti si pe bonuri de masa daka nu vrey pe bani ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. teai gandit tu asaa vreo 2 secunde hop sarmaua si ai comentat, cea ce rezulta ca nici macar nai inteles ce vreau eu sa spun dar trecem peste, fie ca muncesc pentru bani sau bonuri de masa tot muncesc pentru niste hartii inutile (daca nar fi bani ar fii bonuri de masa) deci tot treaba aia, fi sigur ca si eu candva o sa ma apuc sa muncesc pentru ca o sa am nevoie dar no sami placa deloc (nu ca iar placea cuiva), o sa incerc din rasputeri sa nu depind de un loc de munca plictisitor eventual sa gasesc o modalitate de a face bani care sa fie unica si personala. Stiu ca sunt foarte multe persoane care gadesc aproape la fel ca mine si foarte bine fac, findca ele ca si mine vor sa iasa din anonimat. Cam atat am avut de spus iti urez o zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. tot asa my friend :D UP! UP! UP!

    RăspundețiȘtergere
  5. CyKyyy : dezvoltal cu a facut si ken ;) si poate vei ajunge mai sus dekt akum;)):*:*:* bft cu blogu in continuare

    RăspundețiȘtergere
  6. f marfa:X lafel k orice om normal... ji chiar ji f educat :P tzine-o tot asa :P itzi urez o zi buna :*

    RăspundețiȘtergere
  7. gandesti ca mine!
    bine ca mai am pana la 18 ani.
    so profit cat mai sunt copilaaa 8->

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!