miercuri, 24 februarie 2010

La multi ani Sonic

Azi am inceput ziua destul de monoton, m-am trezit in jurul orei 11 (evident cu mare greutate) am facut un dush mi-am pus un castron cu cereale cu lapte nici nu l-am terminat bine m-am imbracat am aprins o tigara si am plecat spre scoala, avand in vedere ca stau la periferie si anume Rahova am incercat din rasputeri sa ma strecor printre gropile si gunuoiele de pe strazi, pe drum imi amintesc ceva foarte important, azi e ziua colegului meu de banca si bunului meu prieten Sonic (la multi ani ma). Ajung la scoala si ca de obicei intarzii, astept sa se sune si intru in clasa unde ma intalnesc cu colegii, ii urez lui Sonic un la multi ani calduros. Plecam spre plazza romania la biliard evident cu tramvaiu pentru ca nu ne permiteam sa aruncam banii pe cartele de metrou (ce nu face saracu pentru ceva economie) ajungem acolo schimbam niste bani si ne indreptam spre biliard, ca in orice local de "fite" se auzea o hausarela daia de prost gust, dupa cateva jocuri ni se face foame asa ca eu, Sonic, Misu (aka Mihai ochi de smiluna) si Catalin ne indreptam spre springtime, Catalin si cu Misu se aseaza la o masa iar eu si Sonic mergem sa cumparam, luam 4 sticle de pepsi si imi raman rest 2 monede de 10 bani ma ridic de la masa si ma duc sa comand ceva de mancare asa ca las sucu nesupravegheat si da, mi sa facut o gluma proasta, dar mai bine il las pe Mishu sa va explice ce sa intamplat... glume a l'a socola'. tovarasu Ryunovici se duce sa'si goleasca contul la spring time si lasa pe masa 2 monede a cate 10 bani Mishu o fire parsiva l'a pandit atent si cum s'a ridicat si si'a lasat sticla de pepsi pe masa a luat monedele si i le'a bagat in sticla, vine Ryulescu se aseaza la masa suparat oarecum ca numai are 7 pounds in buzunare din pricina meniului consistent, se pune sa manance, reactia lui sonic in acel moment a fost"ba daca moare asta" lasa ma cai facem cpr-u si nu moare in secunda 2 nici unul dintre noi numai puteam sa respiram, pula mea era penibil, la care Mishu zice bai am vazut aseara la stiri pe unu care a murit inecat cu o moneda de 10 bani dintr-o sticla de pepsi, la care Ryu ba oare cum o fi ajuns moneda aia acolo? Mishu: iti dai seama daca erau 2 monede murea de 2 ori, daia de acum cand beau ceva ma uit de 2 ori, in secunda 2 Ryu ia sticla si o examineaza si vede cele 2 monede si incepe al injura pe Mishu. Daa cam asta mi s-a intamplat ( multumesc mishule pentru descrirea ta) dar am ras toata zioa pe tema asta, revenim neam intrors inpoi la billiard unde au mai venit 2 colegi Bam si un taran (al carui nume no sal pronunt) care nea stricat tot chefu, am mai jucat cateva jocuri asa in sila p*lii dupa care neam imbracat si ne-am indreptat fiecare la casa lui, pe drum imi aprind o tigara mergand pe troturul plin de balti cu castile in urechi si muzica data tare termin tigara si caut un cos de gunoi unde sa o arunc, nici o sansa (nu exista nici un cos de gunoi pe kilometru partat) simteam deja cum ma arde tigarea la degete asa ca o arunc ca NESIMTIU intr-un morman de gunoie, mai merg cativa metri si cand vad un cos de gunoi strategic ascuns intre boscheti, mada devin melancolic ajung in statie ma urc in masina, ajung in "frumosul meu" cartier unde din nou incerc sa evit toate gunoiele si gropile posibile.
Cam atat am avut de spus pentru azi. Va salut!
P.s. Scuzati greselile sunt obosit.

3 comentarii:

  1. foarte tare :)))) am ras cu lacrimi, da la ce sa te astepti de la mihai :P is ? pariu k l-ati lasat pe sonic sa va plateaska biliardu desi era ziua lui..... pai la ce sa ma astept de la voi... :))

    oricum, foarte tare pana acum, tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. sa inteleg ca ai avut o zi nemaipomenita :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da draqut .DAR PUTEATI SAL TRIMITETI LA PLIMBARE PE COLEGUL CARE NU VREI SAI PRONUNTI NUMELE SI PE CELALAT .SAU CEL PUTI SA ZUCATI DOAR NU JOC SI SASI DEA SINGUR SEAMA CA NUI DORIT.SI IMI PARE RAU TP SONIC CA SI CHELTUIT BANI CU O GLOATA DE MANCAI SI CONSUMATORI DE TOT CHIAR SI MANCARE PROASTA.UN SFAT PT EL O BERE SI ATAT

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!