vineri, 26 februarie 2010

AM PREA MULT RESPECT PENTRU PLANETA ASTA!!!

Nu sunt fumator de meserie dar cand am, fumez, cand nam fac rost. Se intampla de multe ori sa merg pe strada sa imi aprind o tigara si in majoritatea cazurilor intalnesc in drumul meu un alt fumator, care probabil fumeaza de 2 ori mai mult ca mine si de fiecare data cand isi termina tigara o arunca pe jos ca ultimu NESIMTIT desi cosu era la 2 metri de el. Ma si mie recent mi sa intamplat sa arunc tigarea pe jos pentru ca evident in bucuresti nu sunt cosuri de gunoi si deja ma ardea la degete, dar cand ai cosu de gunoi la 2 metri, TE DUCI SI O ARUNCI ACOLO!!! Nu pe jos BOULE . Ma gandesc serios sa ma las de fumat pe strada, sa ma abtin pana ajung intr-un local sau acasa si sa-mi aprind tigara si dupa ce o termin sa o arunc in cosu de gunoi.
Am prea mult respect pentru planeta asta ca sa ma comport ca un gunoi cu ea, m-am saturat de gunoie, mizerie, asfalt, masini, ma gndesc serios sa renunt chiar si la telefonul mobil chiar nu ma incanta ideea acestui aparat, un bun prieten a zis o vorba care no so uit niciodata :" ba era mai bine inainte sa apara telefoanele astea, cumparai o cartela, te duceai la un telefon public vorbeai cu persoana respectiva, planificai sa te intalnesti cu ea la o ora anume si RAMANEA VORBA frate te intalneai cu ea. Nu ca acum, dupa o ora dupa ce teai pregatit de plecare te suna si iti zice baa nu mai iesim ca....." si aici ii dau foarte mare dreptate de cate ori nu vi sa intamplat asta ? In fine, sunt 10000000.0000(0) de lucruri care ma deranjeaza, NUMAI IN TARA ASTA sa nu mai vorbesc de restu lumii, de multe ori mi sa zis: "sa tac sa inghit si sa marg mai departe" date in mortii matii, fa tu asta eu chiar nam de gand sa fug ca un las, si asta ma deranjaza, majoritatea fac planuri pentru viitor, ca sa ajute tara ca sa schimbe ceva, dar in final nimic. Daca vrem sa facem ceva pentru tara asta trebuie sa facem ACUM ! nu in viitor.
Cam atat am avut de spus deocamdata. Va salut!

2 comentarii:

  1. tot ceai zis e adevarat... si eo fumez... dar mai rar si niciodata nu arunc chistocul la gunoi... sau dak il arunc dau pe langa ... dar pt ca vad ca exista si oameni ca tn care gandesc... o sa incerc sa nimeresc gura la cosul de gunoi... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca esrti comic anonimule...e foarte interesant sa vezi lumea dincolo de cum este ea insasi pentru asta iti trebuie rabdare insa de prea multe ori nu cred ca avem rabdare,in ce priveste mucurile de tigari pe jos sa nu uitam ca traim secolul acesta in viteza si pemtru fiecare cred ca conteaza fiecare minut sau secunda insa nu este asa de greu sa nimeresti gauricea de la gunuoi nu? ei bine nu toti o pot nimeri daca toti ar fi nimerito nu ar fi existat acei oameni care matura pe jos si nu ar fi existat posturi de lucru pentru oameni de clasa joasa...Desi credem ca nu mai exista 3 clase sociale si ca acestea au existat ne inselam...
    App imi place mult blogul tau :D acesta este id meu de mess : bestemosib

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!