joi, 2 iunie 2011

Protejati pernele!

In ultima vreme am devenit foarte activ, am inceput sa platesc facturi, sa alerg dupa dosare, am invatat traseul Rahova/Pod Eroilor ca pe "Tatal Nostru".
De fiecare data cand ajung acasa extenuat si sleit de puteri ma schimb de hainele grele si le imbrac pe cele usoare, imi asez capul in una din pernele mele si trag un pui de somn

Azi trezindu-ma pe podea acoperit de patura mea preferata si rezemandu-mi capul de perna cea moale, mi s-a facut mila de acel obiect pufos, maltratat si chinuit asa ca am ridicat-o am asezat-o pe pat am aranjat-o si am inceput sa ma gandesc prin cate "lucruri" trebuie sa treaca o perna.
Desi nu observam perna este unul dintre cel mai bun prieten al omului, cu toate ca este un obiect, ea este alaturi de noi oriude cate ori avem nevoie:
-Perna niciodata nu te inseala, niciodata n-ai sa iti vezi perna calare pe vreo persoana, ea este violata. Ea te suporta pe tine si greutatea capului tau imens/mic si nu se plange niciodata cand salivezi pe ea. Desi este un obiect moale ce uneori da dovada de multa afectiune, uneori se intampla sa fie folosita drept o arma care in final ajunge doar o gramada de pene si fulgi, oricat ai incerca sa strangi fulgii si sa o cosi tot ii va ramane o urma, o "cicatrice".
Aveti mai multa grija de pernele vostre pentru ca ele sunt portalul catre lumea voastra!

Va salut si va respect

5 comentarii:

  1. :)) haios ,nice :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Perna este si un obiect decorativ, iti infrumuseteaza patul, oricm ar fi ea :patrata, rotunda, in forma de floricica, stelutza,etc. Fara o perna patul ar fi gol, trist, neatragator, pentru ca ce e mai placut decat sa te aruci intr-un pat cu multe perne moi si pufoase :D:D:D.
    Imi place mult postul ,ai descoperit ceva ce multi oameni indolenti nu observa. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. da, ai descoperit gaura curului si buricul la pisica

    RăspundețiȘtergere
  4. anonim, nu te supara ca iti spun , dar cred ca esti cam frustrat... am tot urmarit blogul lui ryu si nu cred ca e vreo postare la care tu sa nu comentezi cva (de rau). in momentul in care ceva iti displace, il eviti! parerea mea... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. la ce te duce gandul cand apare 'Anonim' =)) na eu sunt alt anonim, fiecare cu ideile lui =)))

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!