luni, 16 mai 2011

Caini periculosi!?

In ultima vreme am inceput sa am deseori insomnii uneori starnite de setea de informare sau pur si simplu nu pot sa dorm, de exemplu azi dimineata nereusind sa atipesc m-am ridicat din pat m-am pus in fata calculatorului si am inceput sa navighez aiurea pe net, am citit cate ceva despre mitologie, istorie si am ajuns la ORDONANTA DE URGENTA Nr. 55 din 30 aprilie 2002 privind regimul de detinere al câinilor periculosi sau agresivi (ciudat, nu?) si am gasit cateva articole care m-au cam dernajat si m-au facut sa imi pun iar clasica intrebare "ba, da' cat de prosti pot fi oamenii?".

Deci, articolul 1 zice asa:
În sensul prezentei ordonante de urgenta, prin câini periculosi se întelege câinii apartinând urmatoarelor rase, grupate în doua categorii, dupa cum urmeaza:

categoria I: câinii de lupta si de atac, asimilati prin caracterele morfologice cu câini de tipul Pit Bull, Boerbull, Bandog si metisii lor;

categoria a II-a: câinii din rasele Staffordshire Bull Terrier, American Staffordshire Terrier, Tosa, Rottweiller, Dog Argentinian, Mastino Napolitano, Fila Brazileiro, Mastiff, Ciobanesc Caucazian, Cane Corso si metisii lor.
(PENTRU CEI CE NU STITI, METIS/METISII INSEAMNA CORCIT/CORCITURI)

Am intalnit aceste rase de caini si credeti-ma, nu sunt deloc impresionat in ceea ce priveste agresivitatea lor, sunt doar niste caini sportivi ce dau dovada de multa energie si curiozitate care deseori este interpretata ca agresivitate sau tentativa de atac.

ART. 6
Accesul câinilor prevazuti la art. 1 lit. a) în localurile publice, în mijloacele de transport în comun, precum si în alte locuri publice, cu exceptia drumurilor publice si a cailor de acces catre acestea, este interzis.

ART. 7
Dresajul si antrenamentul câinilor prevazuti la art. 1 sunt permise numai în centre speciale, stabilite prin hotarâre de catre consiliile comunale, orasenesti, municipale sau ale sectoarelor municipiului Bucuresti.

Nu zau? Si cum ai vrea sa ajung eu cu patrupedul meu din Rahova pana la...Uiversitate? In zbor? Si daca eu consider ca centrele voastre imi vor pune viata cainelui meu in pericol? A! cum e?


ART. 9
(1) Câinii prevazuti la art. 1 lit. a), indiferent de sex, vor fi obligatoriu sterilizati.
(2) Sterilizarea câinilor va fi confirmata în carnetul de sanatate de catre medicul veterinar care a efectuat interventia.
(3) În termen de 60 de zile de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta proprietarii sau detinatorii temporari ai câinilor prevazuti la art. 1 lit. a) sunt obligati sa îi sterilizeze, pe cheltuiala proprie.

Ba, esti nebun? Adica eu sa dau bani ca sa imi castreze cel mai bun prieten?

Intr-un final am gasit raspunsul la intrebarea mea "ba, da cat de prosti pot fi oamenii?" si acela este: FOARTE PROSTI!.
Stiu ca au existat cazuri in care oameni au fost muscati sau ucisi de caini dar asta denota prostia umana pentru ca nu cred eu ca acel caine ar fi atacat pe cineva doar pentru faptul ca ala era un om bun si inteligent.
Si ca sa inchei as mai vrea sa mentionez ca "NU EXISTA CAINI PERICULOSI, DOAR OAMENI PROSTI!"

Va salut si va respect!

8 comentarii:

  1. Ryu-le u sa-mi bag pla de nu gandesti ca un caine :)))) Frate , cainele e un animal , nicidoata nu poti stii ce gandeste ... u crezi k toti prostii au scris acele articole ?? gata ai si u un caine si gata toti sunt cuminti !! asa am si eu un Rottweiller la bloc , stapana cand iese cu el il tine intr-un tzarc pt caini stii .. si gen dak nu era gardu repectiv sarea si musca pe oricine ;) in schimb cu stapana nik .. ;) !! U nu ai nici un argument prin care sa dovedesti k ce spun aia in articolele repective este neadevarat !! decat .. k doamne oamenii sunt prosti oamenii sunt prost !! un argument pe care-l tot vad la tine p blog :)) si citesc ptk imi palce sa co mentez si sa ma amuz!!! ideea e k te-ai gasit u motz as critici oamenii ! stii ce nu inteleg eu ?? de ce nu te apuci u ma de invatzat ?? sa faci si u ceva in viatza ... k nu ajungi nicaieri asa ! bn asta e doar o parere a mea :) dar la ce spui u in posturile tale .. de cand ma uit eu pe ele ... reiese un singur lucru ... totu sunt prost u esti destept si u dai sfaturi fetelor ce sa faca si cum sa faca cand sunt atatia baieti prost printre noi !! nu ma deranjeaza e chiar amuzant dar ... cat o s-o mai tii asa ? adik .. vrei sa atragi lumea prin chestiile astea ... dar nu poti ! ;) sfat !! incearca sa schimbi SUBIECTUL !!! si crede-ma k-o sa ai mai mult succes!!! La modu sa lasi dracu prostia omeneasca , as termini cu laudele la adresa ta ... si sa incepi sa scrii despre ceva ce sa-i intereseze pe oameni ;)! ma rog e parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ma apuc de invatzat? Daca invatzatul o sa ma faca sa ajung la o asemenea gramatica... mai bine lasa.
    Nu sunt destept, nu sunt inteligent iar eu rareori vorbesc despre mine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaai ,anonimule dar se pare ca emani cultura prin toti porii ...faci parte din aceeasi categorie de oameni retardati ca si cei ce au rostit aceste litere de lege..
    Eu ,personal ,sunt de acord cu tine ,RyU :) nu exista caini periculosi ci doar oameni prosti....niciodata un caine nu va ataca de buna voie!ci doar daca se simte incoltit ..si niciodata un om inteligent nu va incerca sa isi dovedeasca aptitudinile de imblanzitori de fiare :-@

    RăspundețiȘtergere
  4. Oamenii sunt proşti.Şi nebuni.Şi tu eşti criminal,puţini ajung la 'ORDONANTA DE URGENTA Nr. 55 din 30 aprilie 2002 privind regimul de detinere al câinilor periculosi sau agresivi ' navigând pe internet . -)))

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am zis nicodata ca sunt normal.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bateti campii in stil major..... evident k exista un anumit risc in ceea ce priveste cainii din rasele sus mentionate...asta nu inseamna ca tre' sa ii macelarim pe toti.... eu sunt iubitoare d caini si le apar drepturile, printre altele. Sa speram ca vor fi din ce in ce mai putine cazuri de agresivitate canina si oameni mai destupati la minte.
    VB lu RyU....mai invatati limba romana !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ryu, nu-ti doresc niciodata sa fii muscat de un rottweiler. Nici macar bruscat. Da, modul in care pun problema cei care au facut legile este unul inept, dar asta e, traim in tara nimanui.

    @Honeeyd: Un caine te poate ataca fara ca tu sa ii fi facut nimic, stai linistita. Totul depinde de caine, si de modul cum a fost dresat/crescut. Daca tot ai de gand sa comentezi, ia in vedere toate punctele de vedere.

    @Anonim: troll harder.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ryule, stiu pe cineva care te-ar omori daca ti-ar citi blogul. Te-ar cauta si te-ar omori. A pierdut un copil din cauza maidanezilor. A fost un caz nemediatizat, un atac minor dar s-a infectat, iar pierderea de sange i-a fost fatala; copilul nu a reusit sa-si fabrice sangele si dupa 10 zile a murit.
    Iii dau blogul tau.
    Respecte.

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!