marți, 7 iunie 2011

Despre mine si ceva cultura!

In general nu imi place sa vorbesc despre mine din 3 motive:
1. Nu sunt cu nimic mai special decat altii
2. Pe unii nici macar nu ii interesaza cine sunt eu, ce fac eu..
3. Cu ce dracu v-ar incalzii pe voi sa stiti ceva despre mine?!

Desi, azi am sa fac putina abstractie de aceste motive, nu ca sa va multumesc pe voi ci doar in cazul in care poate intr-o zi am sa ma impiedic ca prostul de tocul usii, am sa cad si din cauza impactului un ghiveci o sa imi cada in cap lasandu-ma cu o "draguta" amnezie fara sa imi mai amintesc cine sunt sau ce am fost.

EU!? Eu sunt... de fapt nu sunt!
Nu sunt unul din pustii aia de bani gata care o ard pe unde le permite buzunaru, nu am mai nimic dar am obiceiul sa imi insusesc tot ce vreau, intodeauna am mers pe premiza "daca vrei ceva, il iei!".
Nu sunt destept! de multe ori am fost "acuzat" ca eu intodeauna le stiu pe toate si ca am impresia ca sunt cel mai tare, nu e asa. Nu stiu mai nimic si niciodata n-am fost pasionat sa le stiu pe toate pentru ca atunci cand le sti pe toate, toate devin lipsite de sens.
Niciodata n-am fost de partea "binelui" daca am fi toti de partea binelui atunci care ar mai fi distractia!? Nu! intodeauna am facut ce am considerat eu ca e corect si moral.
Nu sunt bun! doar ca uneori reusesc sa fac lucrurile rele sa sune bine.
N-am fost niciodata preocupat de imaginea mea sociala sau imaginea mea fizica deoarece e total lipsit de sens, nu o sa se schimbi niciodata peste noapte. Intodeauna am sa fiu acelasi bun de nimic, vulgar, egoist, lenes care sunt.
Nu cred in Zei sau oameni invizibili... de fapt nu cred in oameni, n-am avut si nu o sa am niciodata incredere in oameni, intodeauna am incercat sa ma bazez pe mine pentru ca eu stiu ce imi poate pielea.
Intodeauna m-am priceput sa inventez tampenii sa repar lucruri dar mai ales sa le stric. Sunt destul de familiarizat cu munca fizica si nicidata nu i-am lasat pe altii sa imi faca treburile.
Ultimul si cel mai important luncru, eu sunt Ryu si nu am de gand sa fiu altcineva!

Acum ca am trecut peste asta am sa va impartasesc ceva ce zic e eu ceva mai important decat sunt eu. E vorba de o melodie care de vreo 5 zile o ascult in fiecare dimineata deoarece e mult mai tare decat cafeaua si mult mai intensa decat tigara. Asta e cea ce eu numesc cultura!



va salut si va respect!

5 comentarii:

  1. Ador sinceritatea ta..:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca spui ca nu-ti place sa vorbesti despre tine si dai motive credibile pentru asta,am o curiozitate care nu ma lasa sa inteleg de ce te-ai hotarat sa scrii articolul asta...Prezentandu-te cam pentru toti si lasandu-i sa te cunoasca pe tine si modul tau de a gandi in general.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca o sa ai acea "amnezie" cum iti mai amintesti ca ai un blog?:]]]]]]]

    RăspundețiȘtergere
  4. scrie mare pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere
  5. pai o sa uiti si de Facebook.

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!