duminică, 6 martie 2011

Analiza interpretativa a celor 10 porunci!!

In articolul anterior am scris o chestie destul de ofensatoare la adresa lui Dumnezeu si aia fiind "si Dumnezeu unde e? A da...Trage o basina si bea un pahar de sapanie cu zana maseluta." si daca am deranjat sau am suparat pe cineva pentru faptul ca am scris asa ceva, ei bine, MA BUCUR!

Din lipsa de ocupatie m-am gandit sa caut cele 10 porunci crezand ca "ba poat sunt eu prost si nu prea ma duce mintea", le-am citit, le-am rascitit si tot nu am incredere in religie, pentru ca eu am acel ceva ce religia il interzice si se numeste GANDIT, asa ca mi-a trecut prin minte sa fac o analiza interpretativa a celor 10 porunci, iata ce am concluzionat:


Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.

Ca in orice plan primele 3 porunci au rol de stabilire a regulilor, nimeni si nimic sa nu aiba dreptul la alte opinii, deci in concluzie un mare cacat. A patra porunca e cheia esentiala pentru care religia inca exista, oamenii daca ar uita "ziua Domnului" si nu ar mai "cinsti-o" ar uita complet de religie pentru ca a "cinsti ziua Domnului" e o porunca deci o obligatie.
Toate aceste 4 porunci formulate intr-un limbaj destul de infricosator au rol de a speria si a controla oamenii inapoiati. In niciun caz toate aceste supertitii nu ii afecteaza pe oamenii inteligeti si civilizati.


Cinsteste pe tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.

A 5a porunca se refera la respect. Respectul este un alt factor de control, respectul nu trebuie impartasit precum un cupon de reducere, el trebuie castigat pe baza performantelor parentale. Unii parinti merita sa fie respectati, dar cei mai multi dintre ei, NU!
Copii trebuiesc invatati ce este respectul, ce semnifica, in ce conditii il folosim si daca e indeajuns de inteliget va stii cum sa ofere respect si cum sa fie respectat.


Sa nu furi.
Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.

Aceste doua porunci nu prea isi au rolul deoarece simplificandu-le, cuvantul cheie ar fi necinste, deci combibinandu-le am obtine o singura porunca si anume "Sa nu fi necinstit"


Sa nu fii desfranat.
Sa nu doresti femeia aproapelui tau

Asta practic e imposibil pentru ca oamenii precum delfinii sunt singurele mamifere ce fac sex din placere.


Sa nu ucizi!

Din toate cartile de istorie pe care le-am citit, documentare si alte cele am observat ca religia nu a avut niciodata o problema cu crima. Foarte multi oameni au fost ucisi in numele lui Dumnezeu din diferite motive in timpul Inchizitiei, Cruciadelor, Kashmir. Oamenii cu cat sunt mai devotati religiei cu atat mai mult gasesc negociabila crima in numele a unei entitati. Totul depinde de cine ucide si cine e ucis

Va salut si va respect!

P.S. Sunt foarte constient ca nu sunt singurul anti-religie deci nu sunt original spunand aceste lucruri, sunt o multime de oameni care gandesc la fel si au aproximativ aceleasi idei si conceptii despre religie.

8 comentarii:

  1. Te rog nu mai scrie ! Aberezi ... la toti ni se intampla cand nu suntem siguri de noi.
    Dumnezeu e o energie superioara . dumnezeu esti tu ( cu "d" mic ) pentru ca iti creezi fiecare zi. Persoanele care se poarta urat cu tine defpat sunt oglinda ta. GANDITUL e primul semn vital care ne inseala e influentat de subconstient si rahaturile care trec prin "filtrul" minti noastre. SIMTITUL nu inseala. Pentru ca este deasupra Sinelui tau superior.
    Toate religiile daca vei sta sa citesti Coranul , Biblia si sa le compari si nu le iei doar static si incerci sa iti dai seama despre ce a zis dobitocul ala acolo iti vei da seama ca doar o chestie tre sa inveti " IUBIREA NECONDITIONATA FATZA DE ORI CINE SI MAI ALES DE TINE " . Tre sa evoluam intr-o noua dimensiune nu mai judeca pe alti defapt te judeci pe tine... Sa fi luminos, curat, linistit armonios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred in Dumnezeu iar pe tine nu te obliga nimeni sa citesti ceva ce nu iti convine.

    RăspundețiȘtergere
  3. sonic`* uNhappy ;37 martie 2011 la 16:42

    cacatul e de 10 feluri, cum cu dreapta de poti inchina cu stanga poti manca cacat cat vrei cu pofta, e bine sa crezi in Dumnezeu (pentru cine e de acord) fiecare are dreptul la ce credinta vrea si la ce cacat sa manance, nimeni nu ni-l baga pe gat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine Ryule(CREDE SI NU CERCETA E O MARE PROSTIE) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. adevarat ABEREZI :-J oricum ... n-ai farmec :P eu citesc k sa ma amuz , k pe zi ce trece vad cate un pusti tare-n putsa care crede k le stie pe toate si el face pe toate si e cel mai cel ;) asa k nu mai comenta la ce a spus " anonim " mai sus :P aa si .. la fazele de genul asta stii cine te aproba ? toti copii teribilisti la fel ca tine ... iar cu asta am incheiat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mai bine te duci tu sa te rogi omului invizibil poate poate iti da ceva minte... ce scriu eu nu are nici o legatura cu teribilismul iar pe mine nu ma intereseaza daca ma aproba cineva sau nu (am mai zis si o repet, nu scriu pentru cititori).
    Daca nu iti convine ce scriu eu nu te obliga nimeni sa citesti in continuare...!

    P.S. Ar trebuii sa iti faci un control. Am impresia ca suferi de masochism involuntar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt total de accord cu tine. Cum poti s acrezi in ceva ce nu stii daca exista? Cum sa cred in biblia cand ea a fost scrisa de niste perosane care pretind ca l-au vazut pe Domnul? Asta nu ar fi echivalent cu a crede in oamenii de pe strada care zic ca L-au vazut? In plus toata biblia si religia este plina de contradictii. Ex: Dumenezeu ii iubeste pe tot oamenii, dar nu iubeste homosexuali. Si aici imi pune eu intrebari. Ce e de fapt religia? Eu o vad ca pe un fel de legi si reguli care ajuta la controlul omenirii. De asemenea ajuta la hranirea dorintei oamenilor de a crede in ceva. Dar de-aici si pana la a fi adevarat toate povestile acelea asemanatoare cu basmele mai e mult:D.

    RăspundețiȘtergere
  8. Amice,te cam contrazici.Cum poti sa spui ca nu scrii pentru cititori,cand dai sau dadeai massuri cu linkul blogului tau,insotit de mesajul"cititi,savurati,dati mai departe " ? A scrie ceva,e in regula,iar ceea ce faci tu,in opinia mea, e ok.Cat despre interesul tau referitor la aprobarile altora,de ce ai lasat optiunea de comentariu ? Pentru a vedea parerile celor care citesc. Eh,parerile astea pot sa fie pro si contra,dupa cum vezi.Poti sa ai parte de aprecieri,sau de critici,ia-o cum vrei,dar,oricum ai lua-o,iarasi te contrazici,pentru ca o parere,in cazul de fata poate sa aiba un caracter aprobator,sau nu;iar daca stai si folosesti putin acel"gandit" pe care pretinzi ca il ai,iti dai seama ca asa e,si ca de fapt,te intereseaza asta,pentru ca altfel n-ai mai lasa optiunea de comentariu.Referitor la ce-ai scris,nu pot sa spun decat ca e opinia ta si ti-o respect,dar,daca vorbim despre "acel ceva" pe care il ai tu si se numeste "gandit",cu scuzele de rigoare iti spun,te-ai contrazis singur de doua ori,iar asta ai facut-o in niste situatii banale.Atunci cand gandesti,primul lucru pe care il faci e sa ai grija sa nu te contrazici singur,pentru ca de fapt,daca faci asta,nu gandesti.Cate sinapse iti trebuie sa spui ceva,iar apoi sa negi acel lucru ?

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!