joi, 21 martie 2013

Se revine!

Da! Se revine, mai dur, mai al dracu', mai inteligent, mai prost, mai egoist, mai narcisist, mai frustrat. Am decis dupa 2 ani de pauza sa ma reapuc de scris. Nu stiu cat o sa tina minunea asta si ce o sa scriu stiu doar ca imi lipseste sa mai aberez in scris, sa ma mai injure unu', sa mai fac pe filozoful, sa vina altul cu ideeile lui plictisitoare si sa fiu laudat. Pentru ca da, ca orice mamifer, imi place sa fiu laudat si pupat in cur ori de cate ori am ocazia, imi face curul sa fie moale si catifelat. Multi o sa comenteze iar folosind vechea replica: Ba, tu scrii din cauza ca esti doar un frustrat. Normal ca sunt frustrat daca n-as fi n-as scrie, m-as juca counter strike si as murii de plictiseala. Tu daca n-ai fi frustrat n-ai comenta sau n-ai sta pe net sau n-ai mai astepta sa vina weekend-ul ca sa poti sa stai degeaba.Frustrarea la randul ei e si ea un sentiment uman si nu ar avea rost sa il reprimi, eu unul consider ca ar trebuii sa accepti ceea ce esti, dupa care sa te schimbi. Concluzia: Uneori iti vine a manca dar cum viata bate filmul asa si lenea bate foamea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zi si tu ceva!