vineri, 18 iunie 2010

In sfarsit vara!

Avand in vedere ca a venit vara si am terminat cu mizeria aia ce se numeste scoala in sfarsit pot sa stau si eu sa dorm de la 6 dimineata pana la 3 dupa-amiaza, chiar simteam nevoia unei pauze de lunga durata. Desi am rams cu situatie neincheiata la romana efectiv "ma doare in pula" vreau doar sa ma relaxez si sa uit de mine, sa hoinaresc prin locuri unde sa nu fiu deranjat de prosti, tarani, prefacuti si curve, sa stau la o terasa savurand o bere si o tigara in compaina unei persoane cu care pot sa port o discutie inteligenta si total amuzanta (astept propuneri!!salvarea balenelor, betiile dupa ora 12, molestarea viezurilor etc.) vreau sa fac din litoral o a 2a casa unde sa imi pierd timpul "ascultand marea" si sa inot in ea pana se satura de mine.(pana se impute)

Va salut si va respect!

2 comentarii:

  1. ai ramas mah?

    ce varza esti...ce am vbt eu cu tine?

    futu`ti capu` ala X(

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh nu e panica, si asa ma saturasem de scoala nu mai suportam nici macar sa ma duc dar mai ales sa mai si invat sa trec.

    RăspundețiȘtergere

Zi si tu ceva!